نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم سپاهان گفت: ما هنوز کاری نکرده‌ایم زمانی باید مغرور باشیم که جام را بالای سر ببریم.

 
به شعار‌ها علیه قلعه نویی اهمیت نمی‌دهیم به گزارش خبرورزشی، مهدی کیانی درمورد برد بیرون از خانه سپاهان مقابل گل‌گهر گفت: می‌دانستیم بازی سختی است، گل گهر در بازی‌های قبلی نتیجه نگرفته بود و باید این بازی را می‌برد، آن‌ها تغییر و تحول زیاد داشتند و مجید جلالی هم تازه به این تیم آمده، تیم خیلی خوبی هستند، اما ما هم سپاهانیم و برای حفظ صدرنشینی محکوم به برد بودیم. در هر بازی چه داخل و چه بیرون از خانه برای برد به میدان می‌رویم، به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. شاید در ۱۰ دقیقه آخر بازی تمرکز لازم را نداشتیم، اما در کل سوار بازی بودیم. مهم سه امتیاز بازی بود و خدا کمک کرد تا این سه امتیاز را بدست بیاوریم و تقدیم هواداران کنیم.
کاپیتان سپاهان در پاسخ به این سوال که ممکن است این روند خوب باعث غرور آن‌ها شود گفت: نه، ما هنوز کاری نکرده‌ایم، زمانی باید مغرور شویم که جام را بالای سر برده باشیم، سال گذشته می‌توانستیم قهرمان باشیم، اما با یک مساوی جام را از دست دادیم اگر بخواهیم مغرور شویم همینطور که بالا هستیم با دو بازی سقوط می‌کنیم. در حال حاضر رقیبانمان به ما بسیار نزدیک هستند هرچند که بچه‌های تیم باتجربه هستند، کادر فنی خیلی بزرگی بالای سر ما است. با بودن امیر قلعه‌نویی خیالمان راحت است. ما هم تا جایی که می‌توانیم باید حواسمان باشد تا مغرور نشویم و ان شاءاله در لیگ برتر و جام حذفی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی را بگیریم.
وی در مورد اینکه روز گذشته در شهر سیرجان باز هم شعار‌هایی علیه قلعه نویی دادند، گفت: به نظر من آن‌ها طرفداران سیرجانی نبودند مردم خوب سیرجان هم تیمشان را خوب تشویق کردند و هم ما را مورد محبت خودشان قرار دادند. تعداد اندکی بودند که لباس تیم‌های دیگر را پوشیده بودند و شاید از جا‌های دیگری خط می‌گیرند. نکته مهم موفقیت تیم ما است بازیکنان تیم ما آنقدر بزرگ هستند که با این شعار‌ها به حاشیه نروند. ما به این چیز‌ها اهمیت نمی‌دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی