نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی این‌طور استنباط می‌کنند که سکوت اعضای هیئت‌مدیره بی‌ارتباط به توفان بزرگ اطراف پرسپولیس نیست.

به گزارش خبرورزشی،  تعدادی از اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس علاقه عجیبی در انجام مصاحبه‌های پیاپی با رسانه‌ها داشتند و حتی هنگامی که داخل جلسات اضطراری و مهم بودند، گوشی تلفن خود را برای صحبت با خبرنگاران باز می‌گذاشتند تا ارتباط‌شان با رسانه‌ها، همیشگی و مستمر باشد. آن‌ها به شکل باورنکردنی، هر روز به مصاحبه‌های خود ادامه می‌دادند و حتی شایعاتی در خصوص ارتباط یک نفرشان با کانال‌های هواداری در فضای مجازی به گوش می‌رسید.
اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس البته با یکدیگر اختلافات زیرپوستی نیز داشتند؛ اختلافاتی که می‌تواند کمر باشگاه را بشکند. به عنوان مثال، اختلاف ایرج عرب و مهرداد هاشمی به صورت کامل و واضح در ماه‌های ابتدایی سال، رو شد و هاشمی به همین علت از ادامه فعالیت در پرسپولیس انصراف و استعفا کرد، اما وزیر ورزش، این استعفا را نپذیرفت.
در روز معارفه محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نیز این مهدی محمدنبی بود که برای چند روز گوشی تلفن همراه خود را خاموش کرد و از ایران خارج شد. برخی این رفتار او را، قهر با وزیر و هیئت‌مدیره پرسپولیس دانستند، اما نبی خیلی زود به جلسات برگشت تا آب از آب تکان نخورد.
با این حال مدتی است اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس، روزه سکوت گرفته‌اند و شاید فوت جعفر کاشانی رئیس این هیئت‌مدیره نیز در تصمیم اعضا بابت ادامه دادن به سکوت خبری و رسانه‌ای تأثیرگذار باشد. دیگر نه خبری از تماس با خبرنگاران است و نه پاسخگویی. همه چیز به گردن محمدحسن انصاری‌فرد افتاده و او به عنوان مدیرعامل، در حالی که هنوز حکمی بابت حضور در هیئت‌مدیره دریافت نکرده باید پاسخگوی همه مسائل اطراف تیم و باشگاه باشد.
از سوی دیگر، برخی این‌طور استنباط می‌کنند که سکوت اعضای هیئت‌مدیره بی‌ارتباط به توفان بزرگ اطراف پرسپولیس نیست. گویا قرار بر ایجاد یک‌سری تغییرات در بدنه مدیریتی باشگاه است که بخشی از آن با رفتن ایرج عرب به فدراسیون دوومیدانی شکل می‌گیرد، اما بخش بزرگ‎تری هم وجود دارد که برای پی بردن به آن باید باز هم صبر کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی