نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو به شدت از کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس انتقاد کرد.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال شهر خودرو مقابل سایپا اظهار داشت: در این زمین (زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس) واقعاً نمی‌شد کار کرد. این زمین، زمینی برای مسابقه نیست. احساس می‌کردیم به زمین کشاورزی آمده‌ایم! نمی‌دانم روی چه حسابی در این زمین بازی باید انجام می‌شد. دیروز در لیگ یک زیر باران در اینجا یک بازی برگزار شده بود. این زمین همین‌طوری کیفیتی نداشت، چه برسد که روز قبل هم بازی انجام شده باشد. با این اوصاف جای صحبتی برای مسائل فنی وجود ندارد.
وی ادامه داد: سایپا یکی دو موقعیت داشت و ما هم یکی دو موقعیت گلزنی داشتیم. اگر این بازی غیر از صفر - صفر تمام می‌شد، جای سؤال داشت. از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌خواهیم که برای بازی‌ها ارزش و اهمیت بیشتری قائل شوند و توجه بیشتری به محل برگزاری بازی‌ها داشته باشند. با این زمین فوتبال، هیچ وقت فوتبال ما پیشرفت نمی‌کند، بلکه پسرفت هم می‌کند. من امروز هیچ چیزی از بحث‌های فنی این بازی نمی‌توانم بگیرم.
سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خاطر نشان کرد: باید از هواداران‌مان تشکر کنم که از راه دور آمدند و ما را تشویق کردند. خیلی دوست داشتیم که در این بازی در حضور هواداران‌مان پیروز باشیم، ولی شکل کار طوری بود که حتی امکان تمرین در این زمین وجود نداشت چه برسد که یک بازی حساس و رسمی در این زمین انجام دهیم. به نظر من این مسابقه هیچ کیفیتی نداشت و درباره آن صحبت نکنیم، بهتر است.
گل‌محمدی درباره اعتراض‌های کادرفنی هر دو تیم به داوری و موقعیت گلی که تیمش در دقایق آخر از دست داد، تصریح کرد: در یک زمان خوب می‌توانستیم به گل برسیم و حیف شد که به این هدف نرسیدیم. فکر می‌کنم ضربه حسین مرادمند بود که گل نشد و می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم، ولی در هر صورت نمی‌توانم از او ایراد بگیرم. مرادمند تلاش زیادی داشت که در این بازی گل بزند، ولی همین که توانستیم در این زمین موقعیت گل به دست بیاوریم، ارزشمند بود. درباره داوری هم فکر می‌کنم در نیمه اول در بعضی از صحنه‌ها بازی از دستش خارج شده بود و بچه‌های ما را با سوت‌هایش عصبی کرده بود، ولی در مجموع از تیم داوری به خاطر زحمتش تشکر می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی