۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارنستو والورده بعد از شکست بارسلونا برابر لوانته گفت منتظر استعفای او نباشند چرا که این کار را نخواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، ارنستو والورده پس از شکست ناباورانه 3 بر یک تیمش در خانه لوانته در هفته جاری رقابت‌های لالیگا به انتقاد از رویکرد تیم کاتالونیایی پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: از نظر من بازی را خوب کنترل نکردیم. این طور به نظر می‌رسید که می‌توان در هر لحظه گلی دید. در نیمه دوم بر بازی مسلط نبودیم اما چندان هم به خطر نیفتادیم. گل‌های حریف از کوچک‌ترین موقعیت‌ها به دست آمد و با 2 شوت، 2 گل از راه رسید. تلاش کردیم به بازی برگردیم اما گل سوم ضربه سنگینی به ما زد. گل دومی که مسی زد می‌توانست امید تازه‌ای به ما ببخشد اما مردود اعلام شد و تیم نتوانست جبران کند. در هر صورت باید این شکست را پذیرفت و قبول کرد کار زیادی در زمین انجام ندادیم.اصلا به استعفا و از دست دادن شغلم فکر نمی‌کنم. باید از این باخت درس بگیریم.

او در ادامه افزود: هدف ما زدن گل دوم بود اما نحوه بازی‌ تیم طوری به نظر نمی‌رسید که ما را به این هدف برساند. بیشتر به نیمه دوم فکر می‌کنم که فاقد ساختار لازم بودیم. نتوانستیم بازی را در دست بگیریم. بازی پر فراز و نشیبی رقم خورد. عملکرد لوانته مرا شگفت زده نکرد چون قبلا هم احترام خاصی برای آنها قائل بودم. همواره انتظار بهترین فرم حریف را دارم. آن‌ها در نیمه دوم فوق العاده بودند. بازی را باختیم، با این حال نگرش و ذهنیت بازیکنان مثبت است.گاهی برنامه‌های رقیب جواب می‌دهد و شما باید بپذیرید. هیچ حرفی برای گفتن نداریم. در فوتبال هر اتفاقی ممکن خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی