۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: زنوزی فرد قابل احترامی است اما باید بپذیرد که پرسپولیس N برابر تراکتور هوادار دارد.

به گزارش خبرورزشی، سپهر حیدری درخصوص اظهارات شب گذشته محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور که گفته بود پرسپولیس بیشتر از سایر تیم‌ها مورد لطف داوران قرار گرفت گفت: چه کسی می‌گوید که پرسپولیس مورد لطف داوران قرار گرفت است؟ اتفاقا پرسپولیس بیشترین ضرر را از داوری دیده و در صدر تیم‌هایی است که از داوری ضرر کرد‌ه‌اند. تا به حال آقای کالدرون در این خصوص دم نزده است، اما یکبار که صحبت کرد و خواستار این شد که نتایج در زمین رقم بخورد همه علیه او موضع گرفتند. من برای آقای زنوزی و تیم تراکتور احترام قائلم، اما او بهتر است درخصوص تیم خود صحبت کند و حق توهین به پرسپولیس و اظهارنظر درمورد پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا را ندارد.

وی در خصوص اینکه زنوزی مدعی شده تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا است افزود: ببینید تراکتور تیم قابل احترامی است و هواداران پرشوری هم در بین آذری‌زبانان دارد، اما قطعا پرسپولیس و بعد از آن استقلال پرطرفدارترین تیم‌های ایران و آسیا هستند. در اینکه در شهر‌های آذری‌زبان تیم تراکتور هوادار دارد شکی نیست، اما تماشاگران و هواداران پرسپولیس اصلا قابل مقایسه با هواداران تراکتور نیستند. نمی‌دانم برای حرفم چه عددی را مثال بزنم، اما مطمئنا پرسپولیس N برابر نسبت به تراکتور هواداران بیشتری دارد که اصلا قابل مقایسه نیستند. تراکتور و هوادارانش قابل احترام هستند، اما از نظر تعداد هوادار ابتدا پرسپولیس و بعد استقلال می‌توانند مدعی پرهوادار بودن باشند.

حیدری در پاسخ به این سوال که چرا هجمه‌های زیادی از سوی برخی از تیم‌ها نسبت به پرسپولیس بوجود می‌آ‌ید افزود: فکر می‌کنم آقای زنوزی و کسانی که درباره پرسپولیس حرف می‌زنند خیلی بهتر است که تمرکز خود را روی تیم خود بگذارند تا در این صورت دچار مشکل نشوند. باید قبول کرد که پرسپولیس پرهوادارترین تیم ایران و آسیا است و بهتر است که کسانی که درخصوص پرسپولیس حرف می‌زنند ابتدا به وضعیت تیم خود برسند و نگران نتایج تیم خودشان باشند. آقای زنوزی هم روی تیم خودش تمرکز کند تا دلایل شکست تمرین تیمش مقابل استقلال را پیدا کند و بهتر است که درباره پرسپولیس حرف نزد.

کاپیتان اسبق سرخپوشان درمورد بازی فردای این تیم مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: تیم فولاد امسال با جواد نکونام عملکرد خیلی خوبی دارد و بخصوص اینکه سعید آذری هم به فولاد رفته و ترکیب این دو نفر باعث شده تا آن‌ها نسبت به گذشته تیم خیلی بهتری باشند. بازی در ورزشگاه مدرن اهواز و در حضور هواداران فولاد کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند، اما به نظر من سرخپوشان اگر ۷۰ درصد توانایی‌های خودش را نشان دهند می‌توانند هر تیمی را شکست دهند، اما متاسفانه امسال پرسپولیس حتی ۵۰ درصد همیشگی خودش را هم نشان نداده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی