۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس سابق فدراسیون پینگ‌پنگ گفت: این وصله‌ها به من نمی‌چسبد. من روزمه دارم و باید جوابگوی وزیر، حراست و سازمان بازرسی باشم.

خبرورزشی/ مهری رنجبر؛ پینگ‌پنگ هم به جمع فدراسیون‌های بدون رئیس اضافه شد. بعد از والیبال، دوومیدانی، ورزش همگانی ورزش‌های رزمی و با پایان دوره چهار ساله ریاست مهرداد علیقارداشی. هر چند او در این روز‌ها که هنوز خبری از سرپرست نیست، کار‌های روتین را انجام می‌دهد. البته منتقدان او می‌گویند او هم برای اینکه چهار سال بعد هم در فدراسیون بماند، مثل کیهانی و مرادی قبل از سپردن ریاست فدراسیون محکم‌کاری‌های لازم را انجام داده است. از مهره‌چینی در هیئت‌ها تا حتی رایزنی برای سرپرستی نائب رئیسش تا زمان انتخابات و برگشتش به فدراسیون. هرچند هنوز سرپرستی نایب‌رئیس فدراسیون قطعی نشده و حتی اسم‌های جدیدی هم شنیده می‌شود. حتی بعضی‌ها معتقدند چهار نماینده مجلس برای سرپرستی بهنام حبیب زاده، نایب‌رئیس فدراسیون با وزیر ورزش رایزنی کرده‌اند، اما از طرفی ظاهراً معاون وزیر با سرپرستی خسروی معاون شروین اسبقیان موافق است.

علیدخت پیشکسوت پینگ‌پنگ و سرمربی سابق تیم ملی یکی از منتقدان فدراسیون می‌گوید: «اگر قرار باشد نایب‌رئیس سرپرست شود که رئیس کمیته انضباطی هم هست، یک‌دفعه سرمربی هم شود و کلید فدراسیون را هم به او بدهند. واقعاً خنده‌دار است.»، اما مهرداد علیقارداشی رئیس سابق فدراسیون این حرف‌ها را قبول ندارد: «طبیعی است که کسی زودتر بیاید تا کار‌ها را انجام دهد. فکر نمی‌کنم خودم نقشی داشته باشم و کار روی غلتک است و هرکس بیاید کار‌ها را انجام می‌دهد. رایزنی من هم برای سرپرستی حبیب زاده هم گمانه‌زنی است و بس. حتی من شنیده‌ام خسروی قرار است سرپرست شود.»

منتقدان علیقارداشی مهره‌چینی در هیئت‌های استان‌های خراسان جنوبی، رضوی و آذربایجان غربی. حتی برگزاری مجامع فوق العاده برای برکناری مخالفانش مثل امیر عمیدی رئیس هیئت کردستان، هیئت فارس، خوزستان و اردبیل. جلیلی کاندیدای ریاست هیئت خوزستان، علیقارداشی را متهم به دخالت مستقیم در انتخابات هیئت و حتی جابه‌جایی اعضای مجمع برای رأی آوردن فرد مورد نظرش می‌کند. او می‌گوید: «متأسفانه علیقارداشی وانمود می‌کرد بی‌طرف است، اما روز قبل از انتخابات همراه رقیب من در آبادان بود. او با تغییر نماینده آموزش‌وپرورش کاری کرد که فرد مد نظر خودش رئیس هیئت شود چرا که رأی استان را برای انتخابات فدراسیون می‌خواهد. البته من همان موقع به دیوان عدالت اداری شکایت کردم.»

علیدخت دیگر منتقد علیقارداشی جابه‌جایی رؤسای هیئت‌ها یک‌سال قبل را انتخابات فدراسیون را اشتباه می‌داند: «به نظرم که قانون باید اصلاح شود. در اکثر فدراسیون‌ها این اتفاقات می‌افتد وقتی رئیس، هیئتی را نمی‌خواهد برمی‌دارد. در حالی نباید یک‌سال مانده به انتخابات هیئت‌ها جابه‌جا شوند. نمی‌دانم خدمت فی سبیل‌ا... چه دارد که رؤسا نزدیک به پایان ریاست‌شان استان به استان راه می‌افتند و مخالفان‌شان را عوض می‌کنند. درست مثل اتفاقی که حالا در فدراسیون پینگ‌پنگ افتاده است.»

اما رئیس سابق فدراسیون پینگ‌پنگ این قضایا را رد می‌کند: «این وصله‌ها به من نمی‌چسبد. من روزمه دارم و باید جوابگوی وزیر، حراست و سازمان بازرسی باشم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی