نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جمعه ۲۴ آبان، راند سوم مسابقات درگ (شتاب ۴۰۰ متر) قهرمانی کشور در پیست آیلند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرورزشی ، مسابقات درگ امسال به خاطر بعضی مسائل، نسبت به سال گذشته افت قابل ملاحظه‌ای کرده است. بعد از غیبت بعضی از رانندگان مطرح این مسابقات در دو راند قبلی، به نظر می‌آید حاشیه‌های جدیدی در راند سوم به وجود آمده است.
در یکی، دو ماه اخیر تغییراتی در کمیته درگ و گروه برگزاری مسابقات پدید آمده است. این‌طور که پیداست محمد جامعی زاده دبیر کمیته درگ بیش از یک ماه است که از سمت خود استعفا داده و شنیده می‌شود که امید دانه‌فزون مسئول برگزاری (کلرک) مسابقات نیز از ادامه همکاری با کمیته درگ انصراف داده و به نظر می‌آید مسائل پیش آمده با فرزاد شاهرخی رئیس کمیته درگ فدراسیون باعث این قطع همکاری شده است. حال باید دید که مسابقه بعدی بدون دو نفر از مهم‌ترین عوامل اجرایی درگ در سال‌های اخیر چگونه برگزار می‌شود؟ چرا که جامعی زاده تدوین‌کننده قوانین مسابقه و مالک دستگاه تایم گیری استاندارد این مسابقه است و امید دانه‌فزون نیز در زمینه اجرایی تجربه مناسبی داشت.
از طرفی پدرام بابایی ناظر دو سال اخیر مسابقات که نقش مهم و مؤثری در اعمال قوانین برگزاری داشت نیز قطع همکاری خود را اعلام کرده است. پدرام بابایی قهرمان پیشین مسابقات اتومبیلرانی و کارشناس این رشته در این باره می‌گوید: «متأسفانه حاکم بودن روابط به جای ضوابط و برخورد‌های سلیقه‌ای در برگزاری مسابقات، باعث افت کیفیت مسابقات درگ شده و از طرفی مشخص نبودن رویکرد مالی مسابقات و فقدان جوایز نقدی هم انگیزه راننده‌ها را کاهش داده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی