۰
سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم یوونتوس اعتراف کرد که در دوران کودکی خود طرفدار یکی از رقبای دیرینه تیم فعلی‌اش بوده است.

کیلینی: میلانی بودم، باهوش شدم تا هوادار یووه شوم! به گزارش خبرورزشی، جورجو کیلینی در یک جلسه با حضور اعضای تیم فوتبال نونهالان باشگاه یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس آرِنا به سؤالات آن‌ها درباره زندگی حرفه‌ای‌اش پاسخ داد.

کاپیتان مصدوم یوونتوس که از ابتدای فصل به خاطر پارگی رباط صلیبی‌اش خانه‌نشین بوده است، در پاسخ به این سؤالی درباره قویترین بازیکنانی که مقابل‌شان بازی کرده است، گفت: غیر از رونالدو و مسی که فرا زمینی هستند، من همیشه می‌گویم زلاتان ایبراهیموویچ. او از نظر فیزیکی واقعاً بازیکنی قوی، تکنیکی و با شخصیتی است. من این شانس را داشتم که هم در کنار او بازی کنم هم مقابل او بازی کنم.

مدافع میانی بیانکونری با توجه به سابقه ۱۵ ساله حضورش در این تیم، یکی از نماد‌های تیم فوتبال یوونتوس محسوب می‌شود. او، اما اعتراف کرد که در کودکی طرفدار میلان بوده است و بعد‌ها به بانوی پیر علاقه‌مند شد. کیلینی افزود: من طرفدار میلان بودم، متأسفانه بعد‌ها بهتر شدم. هر چه بزرگتر شدم باهوش‌تر شدم. مالدینی بازیکن محبوب من بود. من یک برادر دوقلو هم دارم که او از همان اول طرفدار یوونتوس بود و من همیشه باید مقابل او می‌ایستادم و از میلان حمایت می‌کردم. می‌توانید تصور کنید که او چقدر خوشحال شد وقتی که یوونتوس مرا در سن ۲۰ سالگی خرید؟ زمانی که به یوونتوس آمدم، بلافاصله عاشق این باشگاه شدم و الان فکر می‌کنم که یوونتوس سخت می‌تواند روی کره زمین برای خودش طرفداری پروپاقرص‌تر از من پیدا کند.

کیلینی که به عنوان یکی از بهترین مدافع فوتبال ایتالیا محسوب می‌شود، درباره دلایل موفقیتش به اعضای جوان باشگاه یوونتوس گفت: شما باید در متوقف کردن حرکت یک حریف چیزی برای لذت بردن پیدا کنید، لذتی مثل آن حسی که موقع گلزنی به شما دست می‌دهد. من آن لذت را پیدا کرده‌ام. شما هم اگر آن را پیدا کنید، مدافعان بزرگی خواهید شد.

کاپیتان بانوی پیر در پایان دو بازی مهم دوران بازیگری‌اش که هرگز آن‌ها را از یاد نخواهد برد را معرفی کرد، و گفت: اولین بازی را همیشه به یاد خواهم سپرد، چون همیشه اولین بازی‌ام خواهد ماند. آن بازی را مقابل مسینا انجام دادیم و ۳ بر صفر برنده شدیم. بازی دیگر مقابل کالیاری در کورس کسب اولین اسکودتوی مان (از هشت اسکودتوی متوالی اخیر یوونتوس) بود. آن شب واقعاً احساساتی شده بودیم و به همین خاطر همیشه در خاطرم خواهد ماند.

کیلینی در حال ریکاوری مصدومیت همسترینگ است و انتظار می‌رود که در پایان ماه ژانویه یا فوریه سال آینده به میادین برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی