۰
سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان تیم ناپولی برای جلوگیری از تکرار حمله هواداران خشمگین این تیم به آنها، راهکار‌های مختلفی در پیش گرفته‌اند.

بازیکنان ناپولی محافظ استخدام می‌کنند! به گزارش خبرورزشی، بازیکنان تیم ناپولی بعد از اتفاقی که برای هم‌تیمی برزیلی‌شان آلان رخ داد نگران شده‌اند و از بیم انتقام‌گیری هواداران خشمگین اقدام به استخدام محافظ شخصی کرده‌اند.

چندی پیش گروهی ناشناس به خانه آلان حمله کردند و همسر و فرزندان او را به وحشت انداختند. انگیزه این افراد سرقت نبوده، چون چیز گرانبهایی از منزل هافبک برزیلی ناپولی نبرده‌اند و به همین دلیل گفته می‌شود که آن‌ها گروهی از هواداران متعصب ناپولی بوده‌اند که از تصمیم اخیر بازیکنان این تیم (سرپیچی از دستور رئیس باشگاه برای شرکت در یک اردوی تنبیهی یک‌هفته‌ای) عصبانی شده و خواسته‌اند که از شاگردان کارلو آنچلوتی زهرچشم بگیرند. این اتفاق بعد از توهین هواداران به بازیکنان در حاشیه یک جلسه تمرینی رخ داد که البته به آن محدود نشد، چون ظاهراً پیوتر زیلنسکی دیگر بازیکن ناپولی هم قربانی خشم هواداران و انتقام‌گیری آن‌ها واقع شده است.

در همین حال گزارش شده در دو هفته‌ای که ۱۳ بازیکن ناپولی سرگرم اردوی تیم‌های ملی‌شان هستند، اورلیو دلورنتیس مالک این باشگاه فرصت پیدا خواهد کرد تا جریمه‌ای سنگین برای آن‌ها بابت طغیان‌شان در نظر بگیرد و گفته می‌شود که او احتمالاً آن‌ها را با کسر حقوق‌شان تا ۲۵ درصد مجازات خواهد کرد.

با وجود این، چیزی که در حال حاضر بازیکنان ناپولی را بیشتر نگران کرده، حمله دوباره هواداران به منازل و اعضای خانواده آنهاست به‌طوری که طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت، کالیدو کولیبالی، مدافع میانی سنگالی ناپولی یک محافظ شخصی استخدام کرده تا به‌صورت ۲۴ ساعته از او و خانواده‌اش محافظت کند. همسر لورنزو اینسینیه، هافبک ناپولی که در اردوی آتزوری به‌سر می‌برد نیز در غیاب این بازیکن، ترجیح داده شهر ناپل را ترک کند.

در بحبوحه مشکلاتی که هواداران خشمگین برای بازیکنان ناپولی به‌وجود آورده اند، زمزمه‌هایی هم از احتمال جدایی چند بازیکن این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی یا تابستان سال آینده شنیده می‌شود و حتی از احتمال اخراج یا استعفای سرمربی تیم کارلو آنچلوتی پس از دو بازی بعدی شاگردانش مقابل میلان در سری A و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا سخن به‌میان آمده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی