۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس باشگاه رئال مادرید که زمینه‌ساز پیوستن کریستیانو رونالدو به این تیم شد، پیوستن او به یوونتوس را یک ضرر بزرگ برای خودش و کهکشانی‌ها می‌داند.

به گزارش خبرورزشی، رامون کالدرون رئیس پیشین باشگاه رئال مادرید در مصاحبه با سایت کالچومرکاتوی ایتالیا راجع به حرکت جنجال‌آفرین اخیر کریستیانو رونالدو در بازی یکشنبه شب تیم‌های فوتبال یوونتوس و میلان، ادعای جالبی انجام داد.

ابراز نارضایتی رونالدو هنگام تعویض شدنش در دقیقه ۵۵ بازی، رفتنش به رختکن به جای نیمکت و خروجش از ورزشگاه قبل از پایان بازی، هنوز هم سوژه‌ای داغ برای رسانه‌های ایتالیایی است که به آن پرداخته می‌شود. در این میان هم سایت کالچو مرکاتو نظر فردی را درباره این موضوع جویا شده است که در آخرین روز‌های ریاستش در باشگاه رئال مادرید مقدمات پیوستن رونالدو به رئال مادرید را (سال ۲۰۰۹) فراهم کرد.

کالدرون گفت: واکنش رونالدو کاملاً عادی بود. بازیکنان بزرگ هرگز دوست ندارند از زمین بازی خارج شوند. یادم است که رونالدو نازاریو هم چنین واکنشی را به تعویض شدنش نشان داد. او می‌خواست در بازی‌های دوستانه هم در ترکیب اصلی باشد.

طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی باشگاه یوونتوس قصد ندارد رونالدو را جریمه کند و صرفاً به تذکر به او بسنده خواهد کرد. کالدرون با درست دانستن تصمیم این باشگاه افزود: باید با بازیکن حرف زد و اجازه داد که او آرام شود. هرگز نباید در اوج تنش‌ها تصمیم گرفت. بهترین کار این است که به بازیکن تفهیم کرد چنین رفتار‌هایی نباید تکرار شود و به کار ادامه داد.
رئیس سابق باشگاه رئال مادرید به صورت غیرمستقیم به یک دلیل دیگر برای نارضایتی رونالدو اشاره کرد. او اظهار داشت: جدایی رونالدو از رئال مادرید یک اشتباه بزرگ بود، هم برای رئال مادرید هم برای خود او. مدیران باشگاه فکر می‌کردند که رونالدو به پایان دوران بازیگری‌اش رسیده است و دیگر کسی حاضر نخواهد بود برای او ۱۰۰ میلیون یورو بپردازد.

فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید در دوران ریاست کالدرون، با انتقاد از رفتار اخیر رونالدو گفته بود اگر جای مائوریتزیو ساری (سرمربی یوونتوس) بود طور دیگری با ستاره پرتغالی بانوی پیر برخورد می‌کرد. او به ساری بابت تعویض رونالدو حق داد و گفت کاپیتان تیم ملی پرتغال نباید به تعویضش معترض باشد، چون که دچار افت شده و در سه سال اخیر نتوانسته بازیکنان حریف را مانند فصول قبل از آن از پیش رو بردارد.

کالدرون در این باره هم تأکید کرد: فابیو انسانی آتشی‌مزاج است و همیشه چیزی که احساسش به او می‌گوید را به زبان می‌آورد. من واقعاً او را دوست دارم و با او یک قهرمانی ارزشمند در لالیگا کسب کردم. با شناختی که از فابیو دارم می‌دانم که اگر او جای ساری بود، از حرکت رونالدو بسیار عصبانی می‌شد، اما من با چیز‌هایی که او گفت موافق نیستم.

کریستیانو فصل گذشته یکی از مهره‌های اصلی یوونتوس بود و به نظر من هنوز حداقل سه فصل دیگر جا دارد که در بالاترین سطوح بازی کند. کالدرون در نهایت اعتراف کرد که اگر روزی دوباره رئیس باشگاه رئال مادرید شود به استخدام مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی این تیم فکر می‌کند. او گفت: من شیوه کاری او را دوست دارم. حدس می‌زنم که یوونتوس با هدایت او امسال بار دیگر اسکودتو را می‌برد و یک کاندیدای جدی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان خواهد بود. هر باشگاه بزرگی دوست دارد که یک مربی مانند ساری داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی