نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه استقلال به خبرورزضشی گفت: فراموش نکنیم هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و شانس صعود تیم ملی برای راهیابی به مرحله بعد زیاد است.

خبرورزشی/ مهدی همدانی؛ شرایط خوب استقلال اگر چند هفته دیگر تداوم پیدا کند، حتی رسیدن به صدر جدول هم برای این تیم اصلاً دور از دسترس نیست. آبی‌ها ۷ برد متوالی دارند و هفته آینده در قائمشهر سراغ پیروزی هشتم می‌روند. در مورد شرایط تیم با جواد زرینچه همکلام شدیم و سرپرست خوش‌اخلاق استقلال مثل همیشه صریح و شفاف حرف‌هایش را زد.

استقلال وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده، ولی بازیکنان شما در تیم ملی بازی نمی‌کنند. این مسئله به شدت باعث ناراحتی هواداران شده است. استقلالی‌ها به ویلموتس معترض هستند که چرا از بازیکنان استقلال در ترکیب تیم ملی بهره نمی‌برند؟
بچه‌های ملی‌پوش ما در مسیر درستی قرار دارند. سیاوش به تیم ملی رسیده، علی کریمی هم بار‌ها طی سال‌های اخیر دعوت شده است. وریا غفوری نیز که یک بازیکن باتجربه در تیم ملی محسوب می‌شود، روی همین اصل به آن‌ها توصیه می‌کنم همان طور که تا الان راه درست را پیش گرفته‌اند، از این به بعد هم منحرف نشده و حواس‌شان به حواشی نرود. به نظرم تنها راهی که ملی‌پوشان استقلال را به ترکیب ثابت تیم ملی می‌رساند، همین نمایش مطلوب آن‌ها در لیگ برتر با پیراهن آبی است. به نظر خود من هم انگیزه ملی‌پوشان استقلال در حال حاضر خیلی بالاست و می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. من نمی‌گویم بقیه ملی‌پوشان ضعیف هستند، ولی معتقدم برخی از بچه‌های عزیز تیم ملی بنا بر دلایلی انگیزه لازم را از کف داده‌اند و استقلالی‌ها می‌توانند با انگیزه بالای خود به خوبی در تیم ملی نقش‌آفرینی کنند.

برخلاف استقلال، تیم ملی اصلاً وضع خوبی ندارد. چرا این‌طوری شد؟
کار صعودمان سخت شده، ولی حالا زمانی است که همه برای کمک به تیم ملی باید پای کار بیایند. الان دیگر بحث ویلموتس، تاج، فدراسیون و... مطرح نیست بلکه نام مقدس ایران وسط آمده و تیم ملی نماینده همه مردم است و باید به تیم ملی کمک کنیم و راه درست را نشان مارک ویلموتس بدهیم. حمایت صادقانه و اصولی جامعه فوتبال از تیم ملی در این برهه خیلی مهم است. فراموش نکنیم هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و شانس صعود تیم ملی برای راهیابی به مرحله بعد زیاد است.

ویلموتس بماند یا بهتر است عزل شود؟
ببینید؛ ما به بحرین و عراق باختیم، بد هم باختیم، ولی با این وجود الان نباید دست به ویلموتس بزنیم. الان نباید ویلموتس را اخراج کنیم. به نظرم می‌توانیم با او هم موفق شویم بنابراین به جای برکناری این مربی باید کمکش کنیم. باید مشاوره‌های درست به او بدهیم، دستیارانش از وحید هاشمیان عزیز گرفته تا سایرین کمکش کنند تا فضا عادی شود. به نظرم ما پتانسیل موفقیت با این مربی را داریم.

ظاهراً مشکلات مالی استقلال حل شده و طی همین روز‌ها پول بازیکنان را می‌دهید. درست است؟
شکر خدا با تلاش مدیرعامل محترم و هیئت مدیره عزیز مشکلات‌مان کاهش یافته است. اسپانسر‌های محترم هم بیشتر از قبل پای کار آمده‌اند بنابراین مطمئن باشید ظرف یک‌شنبه (امروز) یا دوشنبه (فردا) قسمتی از پول بازیکنان را می‌دهیم تا بدون هیچ مشکلی کار را دنبال کنیم. استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و این روند باید حفظ شود.

به خود شما هم هنوز پول نداده‌اند. به شما هم پرداخت می‌شود؟
استقلال مهم‌تر از زرینچه است. من در دوران بازیگری‌ام هم دنبال پول استقلال نبودم. حالا هم جوش بچه‌ها را می‌زنم. خود مدیران باشگاه شاهد هستند در مورد پول خودم هرگز حرفی نمی‌زنم. الان هم حل مشکلات استقلال برایم اولویت دارد. بالاخره پول من را نیز می‌دهند. دلم می‌خواهد روند خوب تیم همین‌طور باقی بماند و قدم به قدم به فصل نزدیک‌تر شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی