۰
یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز می‌گوید در صورتی که پول طلب لوسیانو پریرا پرداخت شود، پنجره نقل و انتقالات ماشین‌سازی باز می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در واکنش به رای فیفا مبنی بر محرومیت ماشین‌سازی از پنجره نقل و انتقالات اظهار کرد: لوسیانو پریرا بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز بود و در آن مقطع ۸۰ هزار دلار از ما طلب داشت.
او ادامه داد: پریرا یک تفاهم‌نامه‌ای نوشت که قرارداد را فسخ کند و به تیم دیگری برود. او برای مطالباتش شماره بانکی از کشور هنگ‌کنگ به ما داد، اما ما نتوانستیم به  این شماره بانک پول را واریز کنیم.
نصیرزاده ادامه داد: پس از این اتفاق این بازیکن به فیفا شکایت کرد و فیفا تاکید کرد که با جریمه پنج درصدی این پول را پرداخت کنید. در ادامه باز هم به ما شماره بانک کشور هنک‌کنگ را دادند، اما باز هم ما نمی‌توانستیم این پول را انتقال دهیم به همین دلیل فیفا ما را از پنجره نقل و انتقالات محروم کرد.
مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در ادامه تاکید کرد: از خردادماه امسال بخشنامه‌ای به تمام کشور‌های عضو فیفا ارسال شده که به محض پرداخت طلب بازیکن‌ها پنجره نقل و انتقالاتی باز خواهد شد. پول لوسیانو پریرا محفوظ است و ما حضوری می‌توانیم این پول را پرداخت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی