نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسن انصاری‌فرد که وعده داده بود پول کالدرون و سرخپوشان را تا قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان می‌پردازد، در مخمصه بدی گرفتار شده است.

به گزارش خبرورزشی، مدیرعامل جدید پرسپولیس که باشگاه را با انبوهی مشکلات مالی به لطف ۲۸۴ هزار دلار دریافتی از AFC و قرض ۲ میلیارد تومانی اداره کرده بود، امید داشت با پولی که از حامی مالی جدید باشگاه می‌گیرد، بخشی از مطالبات کالدرون و بازیکنان پرسپولیس را بپردازد، ولی دیروز خبر آمد قرارداد اسپانسری پرسپولیس و شرکتی که انصاری‌فرد به هیئت مدیره معرفی کرده بود، به بن‌بست رسید! گویا این شرکت که یکی از شرکت‌های اعتباری بانک سامان است، می‌خواست با باشگاه پرسپولیس قرارداد ۵ ساله ببندد، اما این وسط اتفاق دیگر افتاد و وزارت ورزش باتوجه به بحث واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی به هیئت مدیره اعلام کرد مدت قرارداد با حامی یا حامیان مالی جدید نمی‌تواند بیشتر از یک سال باشد.

انصاری‌فرد می‌گوید شرکتی که حاضر شده منابع مالی خوبی در اختیار پرسپولیس بگذارد و این باشگاه را در درازمدت به خودکفایی برساند، می‌گوید قرارداد باید ۵ ساله باشد، اما وزارت ورزش نمی‌خواهد تعهد ایجاد کند، چون پرسپولیس باید حداکثر سال آینده به بخش خصوصی واگذار شود. با این حساب توافق انصاری‌فرد و حامی جدید منتفی شد و حالا معلوم نیست مدیرعامل پرسپولیس مبالغ موردنظر برای تأمین خواسته‌های کالدرون و سرخپوشان را از کجا تهیه خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی