نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: وریا بهترین بازیکن این روز‌های لیگ برتر است، ولی ظاهراً کسی لیگ را نگاه نمی‌کند.

به گزارش   خبرورزشی ، محسن گروسی، شیخ‌دیاباته را مهاجمی توانمند می‌داند که با گذشت زمان باز هم می‌تواند برای استقلال گلزنی کند. او سبک بازی قائدی را می‌پسندد و امیدوار است تیم با این روند بتواند نتایج بهتری بگیرد. او از بازی نکردن وریا در ترکیب تیم ملی ابراز تعجب می‌کرد.
چه به روز تیم ملی‌ آمده است؟
متأسفانه تیم ملی اصلاً تاکتیک مشخصی برای بازی‌هایش ندارد. در واقع اگر هم داشته ما متوجه اش نشدیم. در دیدار با بحرین و عراق که اصلاً مشخص نبود قرار است چه کاری در میدان انجام شود. بیشتر بازی شبیه زمانی بود که تیم مربی نداشته و بازیکنان خودشان در حال بازی هستند.
می‌شد عراق را شکست داد؟
البته! عراق کار خاصی نمی‌کرد و فقط با پرس از جلو تیم ما را تحت فشار گذاشته بود. شکستن فشار پرس هم راه و روش خودش را دارد که ما اصلاً از آن تاکتیک استفاده نکردیم و اجازه دادیم تیم رقیب هرطور دلش می‌خواست بازی را اداره کند. ما در اردن فوتبالی به نمایش گذاشتیم که هیچ شباهتی به نام بازیکنان درون زمین‌مان نداشت.
یعنی نفرات تیم هم خوب نبودند؟
وقتی یک تیم شکست می‌خورد یعنی کل تیم بد بازی کرده‌اند. در این شرایط وقتی دو یا سه نفر هم عالی بوده باشند باز هم به چشم نمی‌آیند و در نهایت نتیجه است که بیلان کاری تیم را روشن می‌کند. ما از این بازی و بازیکنانی که در میدان بودند انتظار خیلی بیشتری داشتیم. قبل از دیدار روی چند مهره تیم‌مان خیلی حساب شده بود ولی اصلاً چیزی در بازی ارائه نکردند.
شاید عراقی‌ها آن‌ها را یارگیری کرده بودند؟
نه! این‌طور نیست. اتفاقاً یارگیری بازیکنان کلیدی ما منطقه‌ای انجام می‌شد و یارگیری من تو منی با آن‌ها ایجاد نشده بود. در کل تیم‌مان برای برد به میدان نرفته بود. سمت راست تیم هم که خوابیده بود.
چطور؟
در بازی‌ای که وریا می‌توانست کمک خیلی زیادی به تیم ملی کند او را بازی ندادیم. غفوری در این بازی می‌توانست هم در دفاع کمک تیم باشد و هم در حمله. او بهترین بازیکن این روز‌های لیگ برتر است ولی ظاهراً کسی لیگ را نگاه نمی‌کند. در کل این تیم ملی ناامیدمان کرد ولی باز هم باید از این تیم حمایت کرد، چون هنوز شانس داریم.
از استقلال و بردهایش رضایت دارید؟
استقلال مانند قهرمان‌ها بازی می‌کند. تیمی که در دیدار آخر ۵ گل از استقلال خورد همان تیمی بود که تراکتور را در آبادان با دو گل شکست داد. استقلال جانانه بازی می‌کند. دیاباته و قائدی زوج فوق العاده‌ای را در جلو تشکیل داده‌اند که به خوبی با هافبک‌های بازیساز تیم هماهنگ هستند. این تیم با حفظ این روند می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی