نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال سوریه با کسب پنجمین پیروزی متوالی خود در مرحله انتخابی جام‌جهانی، صعود خود به مرحله بعدی این مسابقات را تا حدود زیادی مسجل کرد.

سوریه صعودش را تقریبا مسجل کرد به گزارش خبرورزشی، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین از عصر امروز (سه‌شنبه) به وقت تهران سه دیدار برگزار شد.

در این دیدارها، سوریه که چهار مسابقه قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و با ۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه اول قرار داشت، در پنجمین دیدار خود به مصاف فیلیپین رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردار و با ۱۵ امتیاز، صعود خود را تا حدود زیادی مسجّل کند.

در این گروه چین با هفت امتیاز و یک مسابقه کمتر در جایگاه دوم قرار دارد.

در دیگر دیدار عصر امروز و در گروه E مسابقات، قطر به مصاف افغانستان رفت که این مسابقه نیز در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه یک بر صفر به سود قطر پایان یافت. با این نتیجه قطر ۱۳ امتیازی شد و در صدر جدول گروه قرار گرفت. در این گروه عمان با چهار بازی در جایگاه دوم قرار دارد و افغانستان نیز با پنج بازی و چهار امتیاز، سوم است.

در گروه F نیز قرقیزستان و تاجیکستان برابر هم قرار گرفتند که با نتیجه یک بر یک پایان یافت. در این گروه ژاپن با چهار بازی و ۱۲ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و قرقیزستان و تاجیکستان نیز با پنج بازی و هفت امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی