نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم شاگردان استراماچونی بتوانند وضعیت خوبشان را حفظ کنند تا مردم و هوادارن راضی باشند.

به گزارش خبرورزشی، حسن روشن در ارتباط با وضعیت اسقلال پس از گذشت یک سوم از لیگ نوزدهم اظهار داشت: استقلال تازه ۳۰ درصد شبیه باشگاه شده و راه زیادی باقی مانده است. استقلال نباید فقط یک تیم باشد، باید یک باشگاه باشد که تیم هم دارد. عملکرد شاگردان استراماچونی بهتر شده، اما موضوع مهم این است که حفظ هر چیزی از به دست آوردن آن سخت‌تر است و استقلال و باید بتواند این عملکرد خوبش را حفظ کند.

وی در ادامه در خصوص مشکلات استقلال گفت: الان یکی پولش را می‌خواهد، یکی می‌خواهد قهر کند، اگر نتوانند این مشکلات را مدیریت کنند دوباره وضعیت استقلال به هم می‌ریزد. الان کار باشگاه سخت‌تر شده، چون باید این وضعیت خوب را حفظ کند وگرنه دوباره همان آش است و همان کاسه. امیدوارم بتوانند وضعیت خوب را حفظ کنند تا مردم و هوادارن راضی باشند، من در این فصل اصلا بازی‌های اسقلال را ندیدم، اما آمار نشان می‌دهد عملکرد خط حمله و زوج دیاباته – قائدی خوب است.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون وضعیت آبی‌پوشان پایتخت افزود: اگر استقلال در این فصل بهترین عملکرد را هم داشته باشد مهم استمرار موفقیت است. مدیریت باید ببیند این بازیکنان کدام می‌مانند و کدام می‌روند، باید بتوانند بازیکنان خوب و تاثیرگذار استقلال را برای فصل بعد هم نگه دارند. مدیریت ضعیف است و کمیته‌های مختلف در استقلال وجود ندارد.

روشن در پایان در مورد شرایط آبی‌پوشان تهران خاطرنشان کرد: استقلال در خطوط مختلف نیاز به ثبات دارد و نباید بازیکنان مدام جابجا شوند. به‌هر حال خوشحالم که هواداران از برد‌های اخیر استقلال شاد و راضی هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی