۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی گل ریحان البرز به خبرورزشی گفت: اگر هر مربی دیگری را به جز برانکو برای تیم ملی می‌خواستند، صددرصد مخالف بودم، ولی شرایط برانکو کاملاً فرق دارد.

به گزارش خبرورزشی، گل ریحان در لیگ دسته اول صدرنشین است و محمد نصرتی سرمربی این تیم در اولین تجربه مربیگری خود عملکرد فوق‌العاده‌ای میان مدعیان داشته است. با نصرتی درخصوص شرایط تیمش و همچنین تیم ملی دقایقی همکلام شدیم و صحبت‌های جالب او را در زیر می‌خوانید:

شما با اینکه تجربه مربیگری نداشتی، ولی این فصل با گل ریحان فوق‌العاده کار کردی.
البته فصل گذشته ۳ بازی آخر لیگ دسته اول، هدایت گل ریحان را برعهده گرفتم، ولی امسال از ابتدا با این تیم بودم و با تجربه کمی که داشتم، توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

در فصل گذشته این تیم یکی از مدعیان صعود بود که نتوانست موفق باشد.
بله، توقع از این تیم بالاست، ولی باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم که به من اعتماد کردند و من هم می‌خواهم جواب اعتماد آن‌ها را بدهم.

در بازی قبلی مقابل بادران که حساس بود، سربلند بودی و به رغم اینکه عقب افتادید، برنده بازی شدید.
بادران کادر فنی کارکشته‌ای مثل فرهاد کاظمی، مرتضی کرمانی‌مقدم و عباس آقایی را دارد. باور کنید بازی سختی بود و به‌رغم اینکه با یک گل عقب افتادیم، توانستیم پیروز شویم.

فکر می‌کردی پیروز و صدرنشین شوید؟
کار ما بسیار سخت بود و در زمین حریف با یک پنالتی مشکوک عقب افتادیم تا کار ما دشوارتر شود، ولی بچه‌ها زحمت کشیدند و نشان دادیم تیم یکدست و متحدی داریم. وقتی گل مساوی را زدیم، به بچه‌ها گفتم گل دوم را هم می‌زنیم که با تلاش بچه‌ها پیروز شدیم.

حتماً می‌دانی حفظ صدرنشینی از خود صدرنشین شدن سخت‌تر است؟
دقیقاً، برای ما حفظ صدرنشینی بسیار مهم است و هدفی جز این نداریم.

پس فکر می‌کنی گل ریحان مدعی صعود به لیگ برتر است؟
تا پایان لیگ زمان زیادی مانده و به قول معروف جوجه را آخر پاییز می‌شمارند. زود است در مورد صعود به لیگ برتر حرف بزنیم. فعلاً باید تمرکز خود را روی بازی‌ها بگذاریم. الان هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد، اما می‌توانیم مدعی صعود باشیم.

بازی‌های تیم ملی را که حتماً دنبال می‌کنی؟
بله، متأسفانه ۲ شکست مقابل بحرین و عراق ناراحت‌کننده بود و شرایط صعود به جام جهانی به خطر افتاده است. تیم ملی خوب بازی نمی‌کند و آن اقتدار گذشته را ندارد.

الان صحبت از آمدن برانکو ایوانکوویچ به جای ویلموتس در تیم ملی است. تو چه نظری داری؟
اگر هر مربی دیگری را به جز برانکو برای تیم ملی می‌خواستند، صددرصد مخالف بودم، ولی شرایط برانکو کاملاً فرق دارد. برانکو فوتبال ایران را حتی بهتر از کرواسی می‌شناسد و البته اشراف کاملی روی فوتبال آسیا دارد. او جزئیات همه بازیکنان آسیایی را هم می‌داند.

پس باید او را بیاورند؟
به نظر من فردا هم دیر است، باید همین الان برانکو را سرمربی تیم ملی کنند. اگر می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم، فقط برانکو می‌تواند فوتبال ایران را نجات دهد و ما را به جام جهانی ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی