۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز خبرورزشی وارد بیست و سومین سال انتشارش می‌شود و این از لطف شما خوبان همیشه همراه است که خبرورزشی همچنان سرپا مانده و حرف اول رسانه‌های ورزشی کشور را می‌زند.

پرونده| اعتماد مردم سرمایه خبرورزشی است به گزارش خبرورزشی، روزگار نسبت به آن روز‌ها که روزنامه سیاه و سفید چهار صفحه‌ای به نام خبرورزشی روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قرار می‌گرفت و در همان ساعات اولیه صبح نایاب می‌شد، تغییر کرده است. روز‌ها همان روزهاست، اما روزگار دیگر همان روزگار نیست... حالا مراجعه به کیوسک‌های مطبوعاتی کمتر شده و در عصر ارتباطات، گوشی‌های هوشمند، اینترنت همراه، شبکه‌های اجتماعی و در یک کلام فضای مجاری، مردم مثل سابق اهل روزنامه خواندن نیستند، ولی خبرورزشی هنوز هم روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی طرفداران خودش را دارد.
از ششم آذر ۱۳۷۶ که بعد از انتشار بیش از ده پیش‌شماره، روزنامه خبرورزشی اولین شماره‌اش را روی کیوسک فرستاد، ۲۲ سال می‌گذرد و امروز خبرورزشی وارد بیست و سومین سال انتشارش می‌شود و این از لطف شما خوبان همیشه همراه است که خبرورزشی همچنان سرپا مانده و حرف اول رسانه‌های ورزشی کشور را می‌زند. خبرورزشی از همان روز اول که به صاحب‌امتیازی استاد حسین واحدی‌پور و سردبیری استاد زنده‌یاد ناصر احمدپور منتشر شد، می‌خواست متفاوت باشد، کوتاه و گویا از ورزش ایران بنویسد، بی‌پرده حقایق را بگوید، بدون سانسور مردم را در جریان اخبار ورزش کشور قرار دهد و پل ارتباطی میان مردم و اهالی ورزش باشد و همزمان حرف دل مردم را بزند و حرف ورزشکاران و مدیران ورزشی را به گوش مردم برساند.
سبک کوتاه‌نویسی که ابتکار زنده‌یاد احمدپور، اولین سردبیر خبرورزشی بود به علاوه سیاست و سلیقه ایشان، حمایت استاد واحدی‌پور و کوشش تمامی همکاران، خیلی زود خبرورزشی را به خاطر نوشتن واقعیت‌ها و بیان حرف دل مردم تبدیل به پرتیراژترین روزنامه کشور و رسانه اول ورزش ایران کرد و خرسندیم که با گذشت ۲۲ سال از آن روزگار، حالا که وارد سال بیست و سوم انتشار خبرورزشی می‌شویم، همچنان به لطف همراهی شما، همان جایگاه اول را در اختیار داریم. در تمام این سال‌ها، همراهی شما بهترین محرک ما بوده تا هر روز ایرادهای‌مان را کمتر و تلاش‌مان را بیشتر کنیم و پاسخگوی اعتماد شما باشیم. امیدواریم در بیست و سومین سال انتشار خبرورزشی، به عهدی که با شما بستیم وفادار باشیم و تلاش کنیم روزنامه‌ای پربارتر را به دست شما برسانیم. شما که غریبه نیستید، با گرانی کاغذ و خدمات چاپ و... شرایط روز به روز سخت‌تر می‌شود، اما درست مثل تمام این ۲۲ سال، پشت ما به شما گرم است. تا شما را داریم، دغدغه‌ها مانع تلاش‌مان نمی‌شود.

اهالی ورزش و صاحب‌نظران پاسخ می‌دهند
در ۲۳ سالگی خبرورزشی چه انتظاری از ما دارید؟
علی دایی: همواره تأثیرگذار بوده‌اید
سرمربی و مهاجم پرسابقه و پیشین تیم ملی کشورمان در این خصوص گفت: روزنامه تأثیرگذاری دارید و کارتان هم خیلی سخت است، ولی بعضاً زیادی به حواشی می‌پردازید در حالی که با این سابقه طولانی که دارید، نباید هر خبری را کار کنید، ولی به هر حال به عنوان یک روزنامه قدیمی همواره تأثیرگذار بوده‌اید و رسالت خطیر خودتان را فراموش نکرده‌اید و امیدوارم در کارتان موفق باشید و در راه اطلاع‌رسانی دقیق اخبار ورزشی مثل همیشه مؤثر واقع شوید.
محمد دادکان: همین‌طور پرتلاش ادامه دهید
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال کشورمان در این خصوص گفت: من روزنامه خبرورزشی را همواره یک روزنامه مردمی می‌دانم و معتقدم شما و همکاران‌تان طی این سال‌ها زحمات زیادی کشیده‌اید تا در راه اطلاع‌رسانی دقیق در عرصه‌های مختلف ورزشی موفق و دقیق عمل کنید. انتظار من این است که همین‌طور پرتلاش عمل کنید و اخبار درست و سالم را به مخاطبان پرشمار خود انتقال دهید. خبرورزشی اگر تا حالا سرپا بوده، به خاطر صداقتی است که همواره با مخاطبان خود داشته است.
علیرضا دبیر: مثل همیشه منافع ورزش را در نظر بگیرید
رئیس فدراسیون کشتی و از قهرمانان به‌نام ورزش کشورمان در این خصوص گفت: خبرورزشی همواره منافع ورزش را در نظر گرفته و امیدوارم همین رویه را ادامه دهد. اگرچه نقد‌هایی از عملکرد این روزنامه قدیمی وجود دارد، ولی قبول دارم همواره در راه اطلاع‌رسانی دقیق تلاش خود را انجام داده‌اید و به همین دلیل است که مخاطبان زیادی هم دارید. من سالروز انتشار روزنامه خبرورزشی را تبریک می‌گویم و برایتان آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون دارم و امیدوارم در این راه پرمخاطره همواره موفق باشید.
امیرحسین فتحی: حسن نیت شما را قبول دارم
مدیرعامل استقلال تهران در این خصوص گفت: من از جمله قدیمی‌ترین خوانندگان روزنامه خبرورزشی بوده‌ام. خدا رحمت کند مرحوم ناصر احمدپور و مرحوم عباس عبدالملکی را که در شکل‌گیری و تداوم موفقیت این روزنامه قدیمی خیلی زحمت کشیدند و حالا شما عزیزان در راه حفظ این میراث بزرگ، پرتلاش هستید. اگرچه بعضاً خود من مورد نقد‌های تند خبرورزشی قرار گرفته‌ام، اما به خاطر صداقت و حسن نیت همیشگی شما آن را پذیرفته‌ام. من برای شما و این روزنامه قدیمی و پرمخاطب آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در این رسالت خطیری که بر دوش دارید، کوشا باشید.
محمدحسن انصاری‌فرد: خبرورزشی رسالتش را دنبال می‌کند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: من خودم مدت‌ها در روزنامه پیروزی فعالیت کرده‌ام و با علم رسانه آشنا هستم. خبرورزشی یکی از رسانه‌های خوب ماست که تیراژ بالایی دارد. اگرچه هر روزنامه‌ای نقاط ضعف و قوت دارد و هر مخاطبی هم یک روز با تیتر‌های شما ناراحت است و یک روز خوشحال، ولی در کل خبرورزشی همواره جریان‌ساز بوده و رسالت خودش را حفظ کرده است. در روزنامه خبرورزشی بزرگان زیادی از اهالی رسانه حضور داشته‌اند و در کل زحمات زیادی برای این روزنامه قدیمی کشیده شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی