۰
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بی‌شک ۲۳ ساله شدن خبرورزشی را بعد از خدا، به شما مدیونیم که در تمام این سال‌ها ما را برای خواندن انتخاب کردید و همراهی‌تان در تداوم انتشار این روزنامه نقش اصلی را ایفا کرده است.

خبرورزشی/ مهدی هژبری؛ حماسه ملبورن برای فوتبال ایران فراموش‌نشدنی است و برای ما که زیر سقف خبرورزشی از فوتبال ایران می‌نویسیم، فراموش‌نشدنی‌تر! چرا که دقیقاً ۲ روز قبل از ۸ آذر ۱۳۷۶ که ملی‌پوشان فوتبال ایران در ملبورن به ۲۰ سال انتظار ما برای حضور در جام جهانی پایان دادند، اولین شماره روزنامه خبرورزشی (بعد از بیش از ۱۰ پیش‌شماره) منتشر شد. همیشه وقتی به این روز‌ها می‌رسیم و در هوای دهه اول آذرماه نفس می‌کشیم، بی‌هوا به پاییز سال ۷۶ برمی‌گردیم؛ به روز‌های پرتکاپویی که زیر سقف خبرورزشی داشتیم؛ یک روزنامه نوپا و یک دنیا انگیزه برای نوشتن از ورزش... از آن جمع قدیمی حالا خیلی‌ها دیگر میان ما نیستند. از زنده‌یاد ناصر احمدپور، اولین سردبیر روزنامه خبرورزشی تا معاونش مرحوم عباس عبدالملکی که بعد از ایشان دوره‌ای هم سردبیری خبرورزشی را تجربه کرد و دوستان دیگری که یا از جمع ما جدا شدند و یا به دیار باقی کوچ کردند.
شما که غریبه نیستید، دیروز که در یک محفل خودمانی و البته در حضور معاون وزیر ارشاد، تولد خبرورزشی و ورود روزنامه به بیست و سومین سال انتشار را جشن گرفتیم، یاد و خاطره همان روز‌ها برای‌مان زنده شد. انگار همین دیروز بود که با شوق و ذوق از زیرزمین ساختمانی در خیابان جمهوری به اهالی ورزش زنگ می‌زدیم و از آن‌ها خبر و مصاحبه می‌گرفتیم تا هر روز، روزنامه‌ای پربارتر به دست خوانندگان برسانیم. حالا هم ما همان خبرنگاران و نویسندگان هستیم با همان اشتیاق، اما ۲۲ سال پیرتر و صدالبته با مو‌های سپیدتر و چین و چروک بیشتر. در طول این سال‌ها همکاران تازه‌نفسی به جمع ما اضافه شدند و هر کدام به اندازه خود تلاش کردند چراغ خبرورزشی روشن بماند. قدرشناس تمامی همکاران قدیم و جدید هستیم و یاد و خاطره تمام دوستانی که با آن‌ها زیر سقف خبرورزشی نفس کشیدیم را عزیز می‌شماریم، اما بی‌شک ۲۳ ساله شدن خبرورزشی را بعد از خدا، به شما مدیونیم که در تمام این سال‌ها ما را برای خواندن انتخاب کردید و همراهی‌تان در تداوم انتشار این روزنامه نقش اصلی را ایفا کرده است. ۲۳ سال شوخی نیست، یک عمر است... به پاس این عمر که با شما و برای شما گذشت، امیدواریم همچنان توفیق خدمت به شما مخاطبان نازنین را داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی