نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین زاهدی‌فر تاکنون ۱۰ بازی برای استقلال قضاوت کرده که از این تعداد استقلالی‌ها در ۷ مسابقه با برد زمین را ترک کرده‌اند.

به گزارش   خبرورزشی ، زاهدی‌فر جزو داوران جوان کشورمان است که از سال ۲۰۱۲ به جمع داوران بین‌المللی پیوست و از همان سال در لیگ برتر دوازدهم کارش را با سوت زدن در مصاف نفت مسجد‌سلیمان و استقلال اهواز آغاز کرد. این داور از فصل شانزدهم به سطحی از تجربه دست یافت که کمیته داوران قضاوت دیدار‌های تیم‌های بزرگ اعم از استقلال را به او بسپارد و از همان سال‌ها تا به حال ۱۰ بار دیدار‌های آبی‌پوشان تهرانی را سوت زده است. داوری که البته به دلیل اشتباهات فاحش بازی قبلی استقلال روبه‌روی سپاهان به شدت مورد اعتراض هواداران این تیم قرار گرفته است.
آمار مثبت زاهدی‌فر برای استقلال
محمدحسین زاهدی‌فر تاکنون ۱۰ بار برای استقلال بازی را قضاوت کرده که از این تعداد استقلالی‌ها در ۷ مسابقه با برد زمین را ترک کرده‌اند. ۲ بار تن به تساوی داده و تنها یک بار طعم شکست با سوت او را در خاطر دارند.
اولین دیدار؛ اولین تساوی
دیدار رفت استقلال و ماشین‌سازی در لیگ شانزدهم با سوت این داور به تساوی ۲-۲ به پایان رسید. مسابقه‌ای در چارچوب هفته یازدهم که ۵ آذر ۱۳۹۵ برگزار شد و محسن حسینی ابتدا با گل به خودی دروازه خودشان را باز کرد و سپس محسن کریمی دومین بار برای استقلال گل زد. در آن مصاف فرناندو با دریافت کارت قرمز در دقیقه ۷۴ از زمین بازی اخراج شد.
دومین مصاف؛ دومین تساوی
استقلال در هفته بیستم همان لیگ و در دیداری که در خانه روبه‌روی سیاه‌جامگان برگزار می‌کرد با سوت زاهدی‌فر به دومین و آخرین تساوی اش با سوت این داور دست یافت. سیاه‌جامگان در تهران با تک گلی که امید ابراهیمی از روی نقطه پنالتی برای تیمش زد یک تساوی یک- یک ارزشمند به دست آورد.
سومین مصاف؛ اولین برد
در همان فصل دیدار برگشت دو تیم ماشین و استقلال باز هم با سوت همین داور قضاوت شد! دیداری در چارچوب هفته بیست‌وسوم که البته تیم منصوریان سرحال‌تر از دور رفت ۳ بر صفر برنده از زمین بیرون رفت. دوم اسفند سال ۱۳۹۵ استقلال با گل‌های علی قربانی، مجتبی حقدوست و امید نورافکن به استقبال بهاری دل‌انگیز رفت.
چهارمین مسابقه؛ برد دوم
سپاهان در همان لیگ شانزدهم و در هفته سی‌ام با سوت زاهدی‌فر به استقلال باخت. ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ استقلال با دو گل جابر انصاری و فرشید باقری در استادیوم خانگی اش سپاهان را ۲ بر یک شکست داد.
پنجمین دیدار؛ تنها شکست
چهارم مهر ۱۳۹۶ تنها روزی بود که استقلال تاکنون با سوت زاهدی‌فر تن به شکست داده است. سایپا در ورزشگاه خانگی اش با یک گل از سد تیم استقلال گذشت. ۲۶ مرداد ۹۶ روز تلخی برای استقلال قعرنشین بود که البته روزبه شاه‌علیدوست هم با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۴+۹۰ از زمین اخراج شد.
ششمین رویارویی؛ برد سوم آبی‌ها
زاهدی‌فر در رشت باید دیدار سپیدرود مقابل استقلال را سوت می‌زد. ۴ مهر ۱۳۹۶ در هفته هشتم و لیگ هفدهم. استقلال با هدایت مک درموت با دو گل جابر انصاری و داریوش شجاعیان حریفش را شکست داد.
هفتمین مسابقه؛ باز هم پیروزی
۲۷ مهر ۱۳۹۷ یک سال پس از آخرین قضاوت زاهدی‌فر، این داور باید سوت دیدار سایپا و استقلال در چارچوب هفته نهم لیگ هجدهم را می‌زد. دیداری که در پایان با گل‌های محمد دانشگر و وریا غفوری ۲- یک به سود تیم شفر تمام شد.
هشتمین مصاف؛ پنجمین برد
استقلال در خانه همنام خوزستانی اش هم با این داور برنده شد. ۴ آذر ۱۳۹۷ در هفته سیزدهم استقلال با سوت زاهدی‌فر و گل روح‌ا... باقری یک بر صفر برنده به تهران برگشت.
نهمین مسابقه؛ برد اعتراضی استقلال
۲۳ فروردین سال جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر هجدهم استقلال در خانه سپاهان مهمان بود. این تیم ابتدا در اواخر نیمه دوم توسط علی کریمی به گل رسید ولی داور کاملاً اشتباه، گل سالم را مردود اعلام کرد تا بازی برای دقایقی متوقف شود. جنجال و اعتراض‌ها به قدری بود که به نظر می‌رسید بازی قطع شود ولی استقلالی‌ها با حملات زیادشان در نهایت توسط پاتوسی در دقیقه ۸+۹۰ به گل برتری رسیدند. باشگاه استقلال همین حالا هم به آن دیدار و انتخاب دوباره زاهدی‌فر برای مسابقه اش روبه‌روی سپاهان معترض است.
دهمین مسابقه؛ گلباران آبادانی‌ها
۱۴ آبان امسال آخرین باری بود که زاهدی‌فر برای استقلال قضاوت کرد. دیداری که در استادیوم آزادی تهران برگزار شده و این تیم با نتیجه ۵ بر صفر حریف آبادانی اش را گلباران کرد. دانشگر، دیاباته، قائدی، غفوری و میلیچ زننده گل‌های آخرین برد استقلال با سوت زاهدی‌فر بودند.
یازدهمین دیدار؛ سومین سوت با سپاهان
زاهدی‌فر امروز در حالی برای یازدهمین بار یکی از دیدار‌های استقلال را سوت می‌زند که برای سومین بار در این سال‌ها یکی دیگر از مسابقات این تیم برابر سپاهان را سوت خواهد زد. استقلال در هر دو دیدار قبلی در آزادی و نقش جهان موفق به برد با این داور شده و اگر این بار هم برنده زمین از زمین خارج شود در پیروزی بر سپاهان با سوت زاهدی‌فر هت‌تریک خواهد کرد! اما هواداران استقلال به انتخاب او معترضند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی