نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی گلر‌های استقلال در دفاع از گلهای خورده تیمش مقابل سپاهان به خبرورزشی گفت: در تمام دنیا گل رد و بدل می‌شود و نمی‌شود همه گل‌ها را تقصیر دروازه‌بان انداخت.

به گزارش خبرورزشی، بهزاد غلامپور از عملکرد حسین حسینی مقابل سپاهان دفاع کرده و معتقد است اگر اشتباهات داوری نبود استقلال قطعاً با ۳ امتیاز به تهران برمی‌گشت.
در صحنه گل اول و دوم سپاهان چقدر دروازه‌بان استقلال را مقصر باز شدن دروازه می‌دانید؟
در تمام دنیا گل رد و بدل می‌شود و نمی‌شود همه گل‌ها را تقصیر دروازه‌بان انداخت. قبل از رسیدن توپ به دروازه‌بان توپ باید از ۱۰ بازیکن دیگر عبور کند پس در زمانی که دروازه‌بان گل می‌خورد تمام تیم سهم دارند همان‌طور که گل به ثمر رسیده حاصل یک کار تیمی است و همه تیم در آن سهم دارند. دروازه‌بانان استقلال تمرینات خوبی دارند و در تلاش هستند کیفیت فنی‌شان را از این هم بهتر کنند.
روی صحنه هند کی‌روش شما داشتید خطاب به داور قسم می‌خوردید توپ به دست مهاجم سپاهان خورده است؟
بله بعداً شنیدم تلویزیون روی چهره من زوم کرده بود. داشتم به آقای زاهدی‌فر می‌گفتم دروغ که ندارم بگویم توپ به دست کی‌روش خورد و از عمد با دست توپ را زد. صحنه خیلی واضح بود، اما ایشان می‌گفت من ندیدم! نمی‌دانم ۵ داور دیگر هم ندیدند تا به داور وسط کمک کنند؟ چون الان تمامی‌شان مورد انتقاد هستند. خود آقای زاهدی‌فر قامت بلندی دارد، کی‌روش هم ۲ متر قد دارد. نیم متر هم پرید، نیم متر هم دستش باز بود و عجیب است چطور همه صحنه را دیدند جز ۶ داور در ۶ نقطه متفاوت زمین! بعد از بازی شنیدم خداداد عزیزی دوست داشتنی گفته خطای هند از کره ماه هم معلوم بود. به قول ایشان این صحنه خیلی واضح بود.
استراماچونی مسائلی در ایران می‌بیند که قطعاً برایش تازگی دارد، به شما نگفته این مسائل عجیب از کجا آب می‌خورد؟
او هم معترض بود. مانده‌ام چرا داور به جای تصحیح اشتباهاش به همه کارت نشان می‌داد. این دیگر نوبر است که هم حق‌تان را ضایع کنند و هم با کارت دادن بخواهند شما را بترسانند تا از حق‌تان دفاع نکنید.
این استقلال حالا یک مدعی قهرمانی است.
تیم‌مان دارد خوب و مقتدر بازی می‌کند. اگر در اصفهان اشتباهات تیم داوری نبود با ۳ امتیاز برمی‌گشتیم. بدتر از آن هند، آفساید نگرفتن صحنه گل دوم سپاهان بود. خوب نیست یک تیم بابت اشتباهات داوری اینچنین صدمه بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی