نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم خوشه طلایی بر این عقیده است تیم ملی روحیه مبارزه‌طلبی زمان کارلوس کی‌روش را ندارد و نظم خود را هم از دست داده است

به گزارش خبرورزشی، محسن عاشوری درخصوص شرایط تیم ملی گفت: من به کارلوس کی‌روش نقد داشتم و بر این عقیده بودم دست‌کم برابر تیم‌های آسیایی می‌بایست از تاکتیک دفاع و ضد‌حمله دست بردارد و برابر این تیم‌ها ارائه‌گر بازی تهاجمی باشد، اما کی‌روش دو میراث خوب در تیم ملی داشت. یکی روحیه مبارزه‌طلبی بازیکنان و یکی نظم تیمی. تفاوتی نمی‌کرد تیم ملی با یک تیم آسیایی بازی دارد یا یک تیم اروپایی. تیم کی‌روش همیشه باانگیزه و با نظم فوتبال می‌کرد و من اکنون این روحیات را در تیم ملی نمی‌بینم. مارک ویلموتس در شروع کار با تیم ملی حرف‌های قشنگی زد و حتی در بازی‌های دوستانه هم فوتبال خوبی را از تیم ملی شاهد بودیم، اما سبک بازی تهاجمی تیم ملی ادامه نداشت. من در بازی با بحرین و عراق نقش مدافعان کناری را در حمله کمرنگ دیدم.

محسن عاشوری در واکنش به حضور احتمالی برانکو در تیم ملی گفت: برانکو مربی توانمندی است و شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد. طبیعتاً اگر قرار باشد از مارک ویلموتس عبور کنیم برانکو گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی است به خصوص که تجربه صعود و حضور در جام جهانی را در کارنامه دارد.

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه در خصوص عملکرد تیمش در این فصل از لیگ یک گفت: ما از نظر بودجه یکی از تیم‌های معمولی لیگ یک هستیم و حتی شاید پایین‌تر از یک تیم معمولی، اما بازیکنان باتجربه و جوان خوبی در تیم حضور دارند و می‌خواهیم جاه‌طلبانه به کار ادامه دهیم. هر چند در هفته‌های اخیر مصدومیت چند بازیکن کلیدی و تأثیر‌گذار ما مثل احسان پورشیخ‌علی، شاهرخ غلامرضا‌پور، اکبر صغیری و... و همچنین عدم استفاده از موقعیت‌ها موجب شد امتیازات حساسی را از دست دهیم. خوشبختانه با برد برابر سپیدرود دوباره خود را پیدا کردیم و تلاش می‌کنیم در هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست ارائه‌گر بازی‌های خوبی برابر حریفان باشیم و امتیازات خوبی را به دست بیاوریم. امیدواریم در این هفته اشتباهات ناخواسته داوری ما را اذیت نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی