نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به‌نظر می‌رسد نمایندگان ای‌اف‌سی به مدرک‌های ارسال‌شده از سوی استقلال و تراکتور به این کنفدراسیون مشکوک شده‌اند و قصد دارند با حضور در ایران، آن‌ها را بررسی کنند.

به گزارش خبرورزشی، استقلال، نماینده ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا و تراکتور، باشگاهی که موفق به گرفتن مجوز حرفه‌ای شده، زیر ذره‌بین مسئولین ای‌اف‌سی قرار گرفته‌اند و این کنفدراسیون به مدارک ارسالی آن‌ها مشکوک شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده که نماینده‌های خود را هرچه سریع‌تر به تهران می‌فرستد تا مدارکی را که این دو باشگاه برای آن‌ها فرستاده‌اند را بررسی کنند. درصورت رد شدن این مدارک این امکان وجود دارد که جدا از باطل شدن مجوز حرفه‌ای تراکتور و حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، فدراسیون فوتبال هم با جریمه سنگینی مواجه شود چراکه این نهاد مدارک این دو باشگاه را تایید کرده است. البته اگر مدیران استقلال و تراکتور بتوانند نمایندگان ای‌اف‌سی را قانع کنند که مدارک درست و صحیح را به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده‌اند، دیگر مشکلی استقلال، تراکتور و فدراسیون فوتبال را تهدید نخواهد کرد.

چند سالی است که باشگاه‌های ایرانی به شیوه‌های مختلف سعی دارند مجوز حرفه‌ای برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های دیگر کسب کنند، اما به‌نظر می‌رسد ای‌اف‌سی بیش از هر زمان دیگری روش‌های مختلف شناسایی کرده و قصد برخورد با باشگاه‌هایی را دارد که قوانین این کنفدراسیون را رعایت نمی‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی