۰
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول موفق به شکست تیم ذوب‌آهن در اصفهان شد.

پرسپولیس؛ پیروز یک نیمه‌ای دیدار با ذوب‌آهن به گزارش خبرورزشی، در آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان کالدرون به پایان رسید. تک گل پرسپولیس را مهدی ترابی در دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ترکیب ذوب‌آهن: معراج اسماعیلی، محمد نژدادمهدی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر، ماکائولی کریسانتونس، مسعود ابراهیم‌زاده، ارسلان مطهری و مهدی مهدی‌پور.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری و علی علیپور.

دقیقه 14: علی علیپور در فرصت تک به تک با اسماعیلی بعد از دریبل او با خطای این دروازه‌بان متوقف شد تا داور اعلام خطای پنالتی کند.

دقیقه 16: مهدی ترابی موفق شد پنالتی را تبدیل به گل کند.

دقیقه 25: اولین خطر ذوب‌آهن روی دروازه پرسپولیس روی شوت مطهری از پشت محوطه جریمه سرخپوشان ایجاد شد که رادوشویچ این توپ را مهار کرد.

دقیقه 35: شوت رو پا و سرکش وحید امیری می‌رفت به یک گل زیبا تبدیل شود که تیر عمودی دروازه ذوب‌آهن این اجازه را نداد.

دقیقه 36: داور به ماکائولی کریسانتونس کارت زرد نشان داد.

دقیقه 39: کریسانتونس از بین حسینی و خلیل‌زاده در داخل محوطه جریمه پرسپولیس توپ را به ضربه‌ای زمینی به سوی دروازه رادوشویچ شلیک کرد که این درواز‌ه‌بان با عکس العمل به موقع مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 44: ضد حمله خطرناک پرسپولیس و همکاری خوب مهاجمان و هافبک‌های این تیم در نهایت با ضربه علیپور همراه بود تا فقط کرنر نصیب سرخپوشان در این حمله شود.

دقیقه 1+45: داور به احمد نوراللهی کارت زرد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی