۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی در اصفهان همیشه سخت است چرا که ذوب‌آهن تیم بسیار کاملی است.

به گزارش   خبرورزشی ، سید جلال حسینی در خصوص برد 3 بر صفر پرسپولیس برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: خدا را شکر شاهد بازی خوبی بودیم. بازی مقابل تیم ذوب‌آهن همیشه سخت است. منصوریان تیم کامل و خوبی را در اختیار دارد و امروز نیز ذوب‌آهن بازی خوبی را ارائه کرد اما بچه‌های ما تلاش زیادی از خود نشان دادند و توانستیم سه امتیاز خوب را کسب کنیم.

وی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن بعد از 9 سال در اصفهان عنوان کرد: بازی با ذوب‌آهن در اصفهان همیشه سخت است. برای ما بازی امروز نیز مسابقه سختی بود اما خدا را شکر می‌کنم با عملکرد خوب و یک نتیجه مناسب موفق به پیروزی شدیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی برای تیم ذوب‌آهن در نیمه دوم گفت: من نه مدافع حاضر در صحنه بودم و نه مهاجمی که در محوطه حضور داشت. بهتر است در این خصوص از بازیکنان درگیر در آن صحنه سوال کنید.

حسینی در خصوص وضعیت پیچیده صدر جدول با برتری امروز پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن گفت: سه سال تلاش کردیم و موفق به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر شدیم. امسال برای چهارمین بار تلاش می‌کنیم تا عنوان قهرمانی را کسب کنیم اما برای این مهم باید بجنگیم و در مقابل همه تیم‌ها بهترین عملکرد را داشته باشیم. بعد از قهرمانی‌های ما شرایط و کار سخت شده است. بازیکنان فشار زیادی را تحمل می‌کنند که همین موضوع باعث شده روند خوبی نداشته باشیم. باید تلاش کنیم تا بتوانیم به روند خوب خود بازگردیم و مجدداً برای قهرمانی رقابت کنیم.

وی در خصوص عملکرد رادوشویچ گفت: رادو و علی هر دو دروازه‌بانان خوبی هستند و امروز نیز رادو عملکرد خیلی خوبی داشت. از طرفی بیرانوند بهترین گلر آسیا است که در کنار او رادو نیز حضور دارد. همچنین باید امروز ممنون هواداران پرسپولیس باشم که با حضور در اصفهان از تیم حمایت کردند؛ امیدوارم که با نتایج آینده نیز بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص فاصله ایجاد شده میان کالدرون و هواداران پرسپولیس گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا به روند بهترین برسیم. کالدرون مربی باتجربه‌ای است و بازیکنان و باشگاه نیز باید تلاش کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی