نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زین‌الدین زیدان گفت: هیچ منعی برای بیل و دیگر بازیکنان در اوقات فراغت قائل نمی‌شوم.

زیدان: تفریحات آزاد اما در اوقات فراغت

به گزارش خبرورزشی، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اسپانیول در هفته پیش‌روی رقابت‌های لالیگا از اهمیت این رقابت برای تیم سفیدپوش سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در این باره اظهار داشت: بازی با اسپانیول اصلا راحت نخواهد بود. تیمی به برنابئو می‌آید که برای ارائه فوتبالی خوب تلاش می‌کند. ما هم سعی می‌کنیم نمایش فوق العاده‌ای ارائه کنیم. تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست. از نظر من لالیگا افت نکرده است. برای بازی مقابل اسپانیول هیجان زده‌ام. واقعا از لالیگا خوشم می‌آید. اسپانیول شایسته جایگاه بهتری نسبت به رتبه فعلی‌اش است. اگر به آن‌ها فضا بدهید، اوضاع به هم می‌ریزد. مصدومیت ادن آزار رنج آور است. ادن هم خوشحال نیست. امیدوارم هر چه زودتر به تمرینات برگردد همین نظر را درباره مارسلو و بیل دارم. بیل در بازی با آلاوس مصدوم شد. او بعد از چند روز تعطیلی تمرینات، باز هم درد داشت. الان هم نمی‌تواند به صورت عادی تمرین کند.

او در ادامه افزود: هیچ منعی برای بیل و دیگر بازیکنان در اوقات فراغت قائل نمی‌شوم. بازیکنان خودشان بالغ هستند و می‌دانند باید چه کنند. اینجا یکی از بهترین مراکز پزشکی دنیا را داریم. همه مورد ارزیابی دائمی قرار می‌گیرند و در زمان مصدومیت‌ها حتی پزشکان هم ناراحت می‌شوند. بازیکنان می‌دانند بهترین‌ها را در کنارشان دارند. سیستم تیم، مهم‌ترین نکته نیست. مهم‌ترین مساله، حرکات و تحرکات بازیکنان است. دوست ندارم تکراری بازی کنیم، چون رقبا شما را آنالیز می‌کنند. سیستم انتخابی، تابع سبک بازی رقیب خواهد بود. امکان دارد مقابل اسپانیول متفاوت از سایر بازی‌ها باشیم. وضعیت وینیسیوس خوب است. حالا زمان درخشش همه بازیکنان فرا رسیده. او فردا با تیم خواهد بود. وینیسیوس و بقیه حالا باید خودشان را نشان بدهند و آماده باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی