۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وسط دعوای فدراسیون و ویلموتس برای فسخ قرارداد و فرار از پرداخت غرامت، آن که قربانی می‌شود، تیم ملی امید است؛ تیمی که باید ماه آینده در رقابت‌های انتخابی المپیک به میدان برود.

خبرورزشی/ مهدی هژبری؛ روزی که به نقل از ارمین، مدیر برنامه بوسنیایی مارک ویلموتس نوشتیم دستمزد سالانه سرمربی بلژیکی تیم ملی و دستیارانش ۳ میلیون دلار است، فدراسیون فوتبال تهدید به شکایت کرد و مدعی شد اصلاً چنین چیزی صحت ندارد، اما دیروز مهدی تاج در تلویزیون مشابه همین رقم را به زبان آورد و گفت کادر فنی تیم ملی روی هم نزدیک ۳ میلیون دلار برای فوتبال ما آب خورده است. از آن روز که خبرورزشی برای اولین بار از مبلغ قرارداد ویلموتس پرده برداشت تا دیروز که مهدی تاج چنین حرفی زد، چه اتفاقی افتاد؟ یعنی خود رئیس فدراسیون هم تازه به مبلغ واقعی قرارداد پی برده یا آن زمان هم می‌دانسته و فقط می‌خواسته با تهدید به شکایت، جلوی تحلیل و تفسیر خبر دستمزد سنگین سرمربی تیم ملی را بگیرد؟ چرا مدیران ورزشی ما همیشه برای کاهش فشار انتقادات، به تکذیب و تهدید پناه می‌برند؟
وسط دعوای فدراسیون و ویلموتس برای فسخ قرارداد و فرار از پرداخت غرامت، آن که قربانی می‌شود، تیم ملی امید است؛ تیمی که باید ماه آینده در رقابت‌های انتخابی المپیک به میدان برود. باور کردنی نیست، اما تمام بازی‌های عقب‌افتاده نیم‌فصل اول لیگ برتر و بازی‌های یک‌چهارم نهایی جام حذفی دقیقاً به همان روز‌هایی موکول شده که قرار بود به برپایی اردوی تیم امید در تهران و دوحه اختصاص داشته باشد. حالا با این برنامه‌ریزی، معلوم نیست تیم امید قرار است با چند بازیکن اردو بزند و با چه نفراتی برای رقابت با تیم‌های حریف آماده شود. با این برنامه‌ریزی آیا بهتر نیست تیم امید را همین الان تعطیل کنیم؟ این‌شکلی قرار بود از تیم امید حمایت شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی