نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان شهر خودرو به شدت نسبت به حرکت دیاباته معترض بودند و اعتراض خود را در پایان نیمه اول نیز به داور وسط بروز دادند.

به گزارش خبرورزشی، در اوایل نیمه اول بازی استقلال - شهرخودرو برخورد بسیار سنگینی میان شیخ دیاباته و سیدمهدی رحمتی رخ داد که باعث آسیب‌دیدگی شدید گلر شهر خودرو شد (البته خود دیاباته هم مصدوم شد). همان صحنه داور مسابقه را مجاب کرد تا به دیاباته اخطار بدهد و این بازیکن به واسطه همان کارت زرد، بازی پس‌فردا مقابل پیکان را از دست داد. البته بازیکنان شهر خودرو به شدت نسبت به حرکت دیاباته معترض بودند و اعتراض خود را در پایان نیمه اول نیز به داور وسط بروز دادند. آن‌ها با اشاره به مصدومیت رحمتی می‌گفتند: حرکت دیاباته تعمدی نبود، ولی بی‌احتیاطی بسیار بزرگی انجام داد. بنده خدا مهدی رحمتی طوری مصدوم شد که هنوز جای پای مهاجم استقلال روی تنش باقی مانده است. مگر می‌شود چنین بی‌احتیاطی را به همین راحتی نگاه کرد و با یک اخطار از کنارش رد شد؟ حتی اگر داوران کاراته و کشتی هم بودند، این آقا را به خاطر خطای بسیار خشنی که انجام داد با کارت قرمز جریمه می‌کردند و اخراج کمترین تنبیه برای او بود، ولی داور فقط یک اخطار داد و خلاص.

جالب اینکه وقتی بازی تمام شد چند بازیکن شهر خودرو با ناراحتی می‌گفتند: بازیکنی که باید اخراج می‌شد و نزدیک بود کتف گلر ما را بشکند، خیلی راحت در زمین ماند و نیمه دوم گلزنی کرد تا ما هم از بابت داوری ضربه بخوریم، ولی هیچ‌کس این اتفاق را ندید و حق شهرخودرو ضایع شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی