۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با همه توان به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رویم چراکه نمی‌خواهیم تجربه تلخ بازی با قشقایی یک بار دیگر تکرار شود.

به گزارش خبرورزشی، محسن ربیع‌خواه در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس، بازی با گل گهر سیرجان و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

 یک برد ارزشمند در اصفهان به دست آوردید و نتیجه خوبی مقابل ذوب‌آهن گرفتید.

بله، خوشبختانه بازی خیلی خوبی انجام دادیم. شرایط ذوب‌آهن به گونه‌ای بود که از این بازی برد می‌خواستند، اما ما هم برای بردن و گرفتن 3 امتیاز به بازی رفتیم. برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نمانیم، این 3 امتیاز را می‌خواستیم و خوشحالم که همه یک بازی جذاب و دیدنی را تماشا کردند. خدا را شکر می‌کنم که در نهایت این 3 امتیاز را گرفتیم و دست پر به تهران برگشتیم.

 خیلی‌ها معتقدند پرسپولیسی که مقابل ذوب‌آهن بازی کرد، بهترین پرسپولیس این فصل تا اینجا بوده است. نظر خودت چیست؟

من هم با این صحبت موافقم چراکه ما خیلی خوب بازی کردیم و همه نکاتی که کادر فنی از ما می‌خواست را در زمین پیاده نمودیم. همه بازیکنان برای این بازی با همدیگر هم‌قسم شده بودند و می‌خواستیم با 3 امتیاز به تهران برگردیم. خوشبختانه برای این بازی به اتحاد خیلی خوبی رسیدیم و توانستیم در اصفهان به یک برد شیرین دست پیدا کنیم.

این هفته باید به مصاف گل‌گهر سیرجان بروید. به نظر می‌رسد که این تیم برای پرسپولیس ناشناخته باشد.

به هر حال همه تیم‌هایی که به ورزشگاه آزادی می‌آیند و مقابل ما بازی می‌کنند، با یک بازی دفاعی به مصاف ما می‌آیند و به دنبال ضدحملات هستند. مطمئنا این بازی هم برای ما سخت خواهد بود و باید تلاش زیادی انجام دهیم تا برنده شویم. می‌دانیم که از این بازی چه می‌خواهیم اما باید ببینیم در شرایط بازی چه پیش خواهد آمد. مطمئنا برای 3 امتیاز وارد زمین خواهیم شد و امیدوارم که شرایط به گونه‌ای باشد که دست پر از زمین بیرون بیاییم. از طرف دیگر از هواداران هم می‌خواهم که با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کنند.

به نظر می‌رسد که دیگر کاملا در سیستم کالدرون جا افتاده‌ای.

همیشه سعی می‌کنم که خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم اما اینکه من بازی کنم یا نه، در تشخیص کادر فنی است. اگر مربیان صلاح بدانند که بازی کنم، مطمئنا با همه توان به زمین می‌روم و برای موفقیت تیم کار می‌کنم.

 از وضعیت خودت در پرسپولیس راضی هستی؟

در این خصوص نمی‌توانم صحبت کنم، بلکه مربیان باید پاسخ این سوال را بدهند، اما وظیفه من به عنوان یک فوتبالیست این است که خواسته‌های مربیان را در زمین انجام دهم. تا حدود زیادی از عملکرد خودم رضایت دارم.

با وجود یک بازی کمتر در فاصله 3 امتیازی صدر جدول هستید. فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند دوباره به صدر جدول برگردد؟

خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است  اما با یک بازی کمتر نسبت به رقبا در جدول حضور داریم. بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم که بتوانیم نتیجه لازم را در بازی‌های بعدی بگیریم. از طرف دیگر تیم‌هایی که بالای سر ما در جدول هستند، با یکدیگر بازی می‌کنند و مطمئنا آنها امتیازاتی از دست خواهند داد. سعی می‌کنیم از این وضعیت استفاده کرده و بتوانیم دوباره به جایگاه اصلی‌مان در صدر جدول برگردیم.

در جام حذفی هم که باید به مصاف شهرداری ماهشهر بروید.

در 4 سالی که در پرسپولیس حضور دارم هیچ بازی آسانی ندیدم و هر تیمی که به مصاف پرسپولیس می‌‌آید با همه وجود مقابل ما بازی می‌کند. همه تیم‌ها قابل احترام هستند و مطمئنا تیم شهرداری ماهشهر هم با توان زیادی به مصاف ما خواهد آمد. تا جایی که می‌دانم این تیم در لیگ دسته دوم عملکرد خوبی داشته و مطمئنا مقابل ما با انگیزه‌های زیادی حاضر خواهند شد. هیچ بازی آسانی در پیش نداریم و با همه توان به مصاف شهرداری ماهشهر خواهیم رفت.

پرسپولیس یک تجربه تلخ به نام قشقایی شیراز در جام حذفی دارد. نگران نیستی که تجربه قشقایی باز هم برای شما تکرار شود؟

به همین خاطر گفتم که با همه توان به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رویم؛ چراکه یک تجربه تلخ در این باره داریم. مطمئنا با همه وجود به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رویم تا تجربه تلخ قشقایی دیگر برای ما تکرار نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی