نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا از مشکل جدید آندره استراماچونی سرمربی استقلال پرده برداشت.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا، این روزنامه با عنوان «جنجالی از ایران؛ استراماچونی اول است اما استقلال در خطر از دست دادن او است» به مشکل جدید این سرمربی ایتالیایی در ایران پرداخته است.

در مطلب این سایت آمده است: چند روز پیش داستان استقلالِ آندره استراماچونی را تعریف کردیم که با کسب ۹ پیروزی در ۱۰ مسابقه بازگشت غیر قابل باوری داشت و پنجشنبه گذشته موفق شد با حضور ۱۰۰ هزار هوادار تیم شهر خودرو را شکست بدهد. استقلال بعد از ۶ سال به صدر جدول بازگشت (این آمار روزنامه و تعداد تماشاگران دقیق نیست) و با ۲۵ گل بهترین خط حمله را در اختیار دارد. برخلاف داخل زمین، شرایط خارج از زمین استقلال خیلی ساده نیست و شب گذشته فصل جدیدی از ماجراجویی پیچیده مربی ایتالیایی نوشته شد.

به نظر می‌رسد فیفا بی‌نظمی‌های مالی باشگاه را تشخیص داده و اعتبار قرارداد استراماچونی را تعلیق کرده است. برای همین این مربی امروز تیمش را تمرین نداد و با لباس شخصی نظاره‌گر تمرین بازیکنانش بود. استانداردهای سخت گیرانه بین‌المللی بخصوص برای باشگاهی مثل استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، می تواند به فسخ فوری قرارداد مربی منتهی شود.

این موضوع واکنش‌های شدید زیادی از سوی بازیکنان در پی داشت. وریا غفوری کاپیتان تیم مخالفتش را با این شرایط اعلام و تاکید کرد از دست دادن مربی بعد از بازگشت این تیم به صدر جدول بعد از مدت‌های طولانی بیهوده است. از سوی تماشاگران هم فشار زیادی روی باشگاه وجود دارد. خلیل زاده یکی از مدیران باشگاه به همه اطمینان داد که مشکلات بروکراتیک در پرداخت پول استراماچونی وجود داشته است که این مشکل صبح فردا حل می‌شود و استراماچونی تیم استقلال را در بازی سخت با پیکان هدایت می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی