نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم سپاهان به خاطر حضور پسرش در نشست خبری خود با تعدادی از خبرنگاران و نیز عوامل هیئت فوتبال استان خراسان رضوی درگیر شد.

به گزارش خبرورزشی، امیر قلعه‌نویی که پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل شهر خودرو در نشست خبری حاضر شده بود، یک نفر همراه و نیز پسرش را با خود به محل نشست خبری آورد. پس از اعتراض عوامل هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و نیز خبرنگاران نسبت به حضور پسر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری، سرمربی سپاهان گفت که او همراهش است و کسی کاری با وی نداشته باشد.

پس از این اتفاق، پسر قلعه‌نویی با تعدادی از خبرنگاران و نیز عوامل هیئت فوتبال استان خراسان رضوی درگیر شد که در ادامه قلعه‌نویی محل برگزاری نشست خبری را ترک کرد. پس از پایان این غائله، قلعه‌نویی دوباره به نشست خبری بازگشت.

او در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفته بود سپاهان از لحاظ مهره خیلی بهتر از شهر خودروست، اما مقابل مشهدی‌ها دست و پا بسته بود، گفت: تیم شما خیلی بهتر است و ما حرفی برای گفتن نداشتیم.

سرمربی سپاهان در واکنش به انتقادات شدید یک خبرنگار از قضاوت بیژن حیدری تصریح کرد: صحبت شما کاملاً درست است. من چه باید بگویم؟!

قلعه‌نویی در مورد سر داده شدن شعار‌هایی درباره مافیای او گفت: این شعار‌ها درباره من است، چون آدم بدی هستم!

وی سپس نشست خبری را ترک کرد.

پسر قلعه‌نویی کنفرانس خبری را به هم ریخت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی