نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال تازه جان گرفته بود و داشت بهترین فوتبال تمام سال‌های اخیرش را بازی می‌کرد که دوباره اتاق فکر حضرات راه افتاد و استراماچونی رفتن را به ماندن ترجیح داد.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ یک زمانی استقلال مدیرعامل و هیئت مدیره نداشت و به مراتب بهتر از همیشه نتیجه می‌گرفت. یعنی تا وقتی مدیر داشت ۵، ۶ باخت آورده بود، اما در مقطعی ۲، ۳ ماهه که چیزی به اسم مدیرعامل و هیئت مدیره نداشت همه تیم‌ها را برد!
در همین استقلال یک مربی داشتیم که به دقت بازی را نگاه می‌کرد و هر کس خوب بود بلافاصله او را بیرون می‌کشید! در واقع آن سال در استقلال بازیکنی که می‌خواست همیشه فیکس باشد نباید خیلی خوب بازی می‌کرد وگرنه تعویض می‌شد!
حالا حکایت وضعیت فعلی باشگاه استقلال است. تا دیدند تیام دارد خوب گل می‌زند نشستند فکرهای‌شان را ریختند روی هم و گفتند چه‌کار کنیم که برود؟ بعد نوبت جپاروف و صیادمنش شد و البته استراماچونی! ملت هم که تجمع یا اعتراض می‌کنند بلافاصله می‌گویند این‌ها خطی‌اند و از جایی پول گرفته‌اند!
استقلال تازه جان گرفته بود و داشت بهترین فوتبال تمام سال‌های اخیرش را بازی می‌کرد که دوباره اتاق فکر حضرات راه افتاد و استراماچونی رفتن را به ماندن ترجیح داد! این وسط یکی نیست از جناب سلطانی‌فر بپرسد که شما اصلاً می‌دانید در زیرمجموعه‌تان چه می‌گذرد؟ اصلاً برای وزارت ورزش مهم است که استقلال و پرسپولیس چه وضعیتی دارند؟ با این اتفاقی که در مورد استراماچونی افتاد تمام شائبه‌هایی که قبلاً ایجاد شده بود قوت گرفت. البته نه این که وزیر پرسپولیسی باشد این حرف‌ها خیلی رنگی است، ولی خب هواداران استقلال وقتی می‌بینند استراماچونی درست در اوج روز‌هایی که بازی‌های مهمی را برده و تیمش خوب هم بازی می‌کند، به خاطر مشکلات مالی می‌رود، خشمگین می‌شوند و معادلاتی در ذهن‌شان نقش می‌بندد که حتی اگر ۵۰ درصدش درست باشد، واویلاست.
اصلاً خدا اون ترامپ بی‌شعور را لعنت کند که ما را تحریم کرد، ولی آیا روزی که ویلموتس را آوردیم و روزی که با استراماچونی قرارداد بستیم مشکلات را نمی‌دانستیم؟ آیا نمی‌شد با این مربیان (به خصوص استرا) تعامل کرد و مشکلات را به او توضیح داد؟ به هر حال طرف دشمن ما که نبود. آمده بود اینجا کار کند و پول بگیرد. جرمش هم این بود که خوب کار کرد و پولش را می‌خواست، اما استقلال طوری طلبکارانه بیانیه داده که انگار طرف باید یک چیزی هم می‌داد و می‌رفت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی