نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: چوکا شایسته حضور دوباره در بالاترین سطح فوتبال ایران است.

به گزارش خبرورزشی، تیم چوکای تالش در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم‌فصل نخست گروه ب لیگ ۲ با ۲۳ امتیاز از ۱۲ بازی در صدر جدول قرار دارد و اگر این روند حفظ شود این تیم به لیگ یک صعود خواهد کرد. فرشاد پیوس که پیش از این تیم سپیدرود رشت را از لیگ ۲ به لیگ یک آورده بود دقایقی پاسخگوی سؤالات ما بود.

چوکای تالش و قلعه عقاب‌ها. به تیم خاطره‌انگیزی برای مربیگری رفته‌اید.
درست است. من اصلاً کار کردن در تیم‌های بدون تماشاگر را دوست ندارم. از حضور در شهر تالش و کار با تیم چوکا لذت می‌برم، چون تماشاگران این تیم سر تمرین تیم هم حاضر می‌شوند چه رسد به بازی‌ها. آن‌ها به خوبی از ما حمایت می‌کنند و یکی از دلایل اصلی موفقیت تیم هستند. استادیوم پوریای ولی هنگام بازی‌های چوکا پر از تماشاگر می‌شود و اگر این استادیوم ظرفیت بیشتری داشت باز هم تماشاگر به استادیوم می‌آمد.

و طبیعتاً هدف تان صعود به لیگ برتر است؟
بله همین‌طور است. البته من یک برنامه‌ریزی دیگری هم برای تیم دارم؛ هدایت تیم به لیگ برتر. چوکا شایسته حضور دوباره در بالاترین سطح فوتبال ایران است به خصوص که تماشاگرانش دل پاکی دارند و اینجا در شهر تالش همه از پیر و جوان فوتبال‌دوست هستند.

سال هاست حضورتان در تیم‌های فوتبال به تیم‌های دسته دومی خلاصه می‌شود. به حضور در تیم‌های لیگ برتری فکر نمی‌کنید؟
چراکه نه. من دوست دارم روزی سرمربی پرسپولیس شوم. توانمندی‌اش را دارم و اگر روزی به این جایگاه برسم شک نکنید موفق عمل خواهم کرد. چون هم پشتکار و هم دانشش را دارم. این را هم بگویم خیلی از مدیران از رفتار من خوش‌شان نمی‌آید، چون به صراحت حرف‌هایم را می‌زنم و طرفدار بچه‌ها هستم. در لیگ برتر تنها جای مربیان با هم عوض می‌شود و اصلاً هم مهم نیست که خوب عمل کنند یا ضعیف. البته من امروز از حضور در تیم چوکا و کار با بازیکنان این تیم لذت می‌برم. فیلم بازی حریف را بار‌ها و بار‌ها می‌بینم و این‌طور نیست که مربی پروازی باشم. فلسفه من رفاقت با بازیکنان و ایجاد نظم و انضباط در تیم است. زمانی می‌توان به موفقیت در فوتبال رسید که تیم اشتیاق بردن داشته باشد و از همه مهم‌تر نظم در اولویت باشد. اکنون در تیم من هم بازیکنان اشتیاق موفقیت دارند و هم به خوبی به نظم و انضباط تیمی احترام می‌گذارند.

آقا فرشاد حرفی هم باقی مانده؟
نه، تشکر می‌کنم از شما و همچنین تماشاگران چوکا. از شکری نماینده مردم شهر در مجلس هم تشکر می‌کنم که به خوبی از تیم ما حمایت کرد. البته باید این را بگویم که تیم ما از نظر هزینه یکی از تیم‌های متوسط لیگ ۲ به‌حساب می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی