۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان سپاهان گفت: باید از هواداران گله کنم که حضور بیشتری در ورزشگاه ها و بازی های خانگی داشته باشند.

به گزارش   خبرورزشی ، مهدی کیانی پس از دیدار تیم های سپاهان و شاهین بوشهر، درباره بازی و اتفاقاتی که در آن افتاد به صحبت پرداخت. کیانی درباره دیدار گفت: طبیعی بود که همه چیز در این بازی دست ما بود. این دیدار هم می توانست سخت باشد و هم راحت، بازیکنان ما برای این بازی در طول این هفته تمرکز زیادی داشتند و می دانستند که اگر قرار باشد شاهین را دست کم بگیرند مقابل این تیم به مشکل می خوریم. بازیکنان ما بازیکنان بزرگی هستند و از دقیقه یک تا نود به دروازه حریف حمله کردند. ما می توانستیم بیشتر از این هم گلزنی کنیم اما خب خدا کمک کرد و توانستیم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز مهم خانگی مان را بگیریم.

کاپیتان سپاهانی ها درباره صحنه های داوری برای این تیم که باعث می شود تعدادی از رسانه ها علیه آنها جبهه بگیرند گفت: ما همیشه سعی می کنیم درباره صحنه های داوری چیزی نگوییم. همیشه به داوری احترام می گذاریم و امیدوارم همه تیم های لیگ هم به داوری انجام شده احترام بگذارند. به هر حال ممکن است در یک بازی یک صحنه داوری به نفع ما باشد و ممکن است در بازی بعدی داور علیه ما سوت بزند. این در فوتبال طبیعی است. داور هیچ وقت نمی خواهد پنالتی نگیرد یا اخراج کند، برای ما هم همینطور بوده، قطعا داوری که یک پنالتی مسلم برای ما نمی گیرد این کار را عمدا نمی کند. برای ما همیشه همین گونه بوده، صحنه هایی بوده که داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد و ... اما سعی کردیم چیزی درباره آن نگوییم چون فوتبال همین است.

او ادامه داد: تیم ما شایسته قهرمانی است. باید از هواداران گله کنم که باید حضور بیشتری در ورزشگاه ها و بازی های خانگی داشته باشند. ما می توانیم یک قهرمانی دیگر به دست بیاوریم و برای این کار نیاز به حمایت بیشتری از هواداران تیم داریم. با کمک آنها، کادرفنی تیم، مسئولان باشگاه و بازیکنان بزرگی که داریم حرف و حدیث ها را پشت سر بگذاریم تا بتوانیم به یک قهرمانی برسیم. من به همه هواداران می گویم که ما تا دقیقه آخر می جنگیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم.

کیانی درباره بازی حذفی نیز گفت: درباره بازی با استقلال در جام حذفی هم باید بگویم که در این بازی ها هر بازی حکم یک فینال را دارد و استقلال هم تیم خوبی است و طبیعتا دیدار برابر این تیم هم بازی سختی خواهد بود. ما اگر خودمان باشیم و هواداران هم کمک کنند می توانیم آنجا بازی خوبی کنیم و دست پر به خانه برگردیم.

کاپیتان سپاهانی ها درباره حضور دو بازیکن این تیم در اردوی تیم امید گفت: هم نورافکن و هم محبی از بازیکنان بسیار خوب ما هستند که طبیعتا تیم به آنها نیاز دارد اما آن طوری که من شنیدم این بازیکنان در بازی ما با استقلال حاضر خواهند بود و سپس تیم را به قصد حضور در اردوی امیدها ترک خواهند کرد. امیدوارم تیم امید ایران هم موفق شود و بتواند در مسیر خود با موفقیت به پیش برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی