۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیر غفور، بازی‌های جام جهانی را به خاطر درد کمر از دست نداد بلکه از نظر جسمی و روحی برای تورنمنت سختی مثل جام جهانی آماده نبود.

به گزارش خبرورزشی، سایت تیم والیبال لوبه چند روز قبل خبر از مصدومیت کمر امیر غفور، ملی پوش ایرانی خود داد و اعلام کرد او نیاز به حدود ۲ ماه استراحت دارد. باشگاه لوبه گفته که غفور پس از بازگشت از جام جهانی مصدوم بوده و به همین خاطر، مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ را از دست خواهد داد.
ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اما از اطلاع رسانی باشگاه لوبه دلخور و معتقد است که حقیقت توسط سایت باشگاه، منعکس نشده است: شما باید حقیقت را بنویسید. امیر غفور، بازی‌های جام جهانی را به خاطر درد کمر از دست نداد بلکه به خاطر فصلی طولانی که با تیم ملی ایران پشت سر گذاشته بود از نظر جسمی و روحی برای تورنمنت سختی مثل جام جهانی آماده نبود. این دلیل واقعی بازی نکردن او در ۹ بازی از ۱۱ دیدار جام جهانی بود.
سرمربی تیم ملی ایران گفت: غفور، جام جهانی ژاپن را سالم ترک کرد و به باشگاهش در ایتالیا برگشت و اینجا است که باید مسئولان تیم لوبه توضیح بدهند وقتی امیر در مورد درد کمرش به آن‌ها گفت، پزشکان و کادر فنی تیم لوبه با او چه رفتاری کردند و بعد از چند بازی برای این تیم چه مداوایی را روی او انجام داده‌اند.
وی تصریح کرد: تیم لوبه بعد از حدود ۲۰ روز در سایت خود نوشته که امیر غفور مصدوم است و به خاطر این مصدومیت، مسابقات انتخابی المپیک را در ژانویه از دست خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی