۰
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم استقلال می‌گوید هر بازیکنی باید بداند جایگاهش در کجا قرار دارد.

به گزارش خبرورزشی، ستار همدانی درباره آخرین وضعیت برگشتن استراماچونی به استقلال اظهار کرد: امروز من در محل تمرین مستقیما با آقای استراماچونی صحبت کردم و او هم مشتاق است هر چه زودتر مشکلات حل شود و برگردد. آقای خلیل زاده هم در تلاش هستند تا هر چه زودتر مشکلات را برطرف کنند تا سرمربی به تیم اضافه شود. ما امیدواریم آقای استراماچونی در بازی بعدی تیم برابر سپاهان روی نمیکت تیم بنشیند.
او در پاسخ به این سوال که آیا استراماچونی امشب به ایران برخواهد گشت یا خیر گفت: مراحل اداری باید طی شود تا مشکلات برطرف شود. همان طور که گفتم آقای خلیل زاده در تلاش هستند تا مقدمات حضور استراماچونی را فراهم کنند.
همدانی درباره این که چه کسی ترکیب تیم را در بازی‌های گذشته انتخاب کرده گفت: ما با آقای استراماچونی در ارتباط هستیم. او دیروز هم بازی ما با ماشین سازی را تماشا می‌کرد و نقطه نظرات خود را به تیم انتقال می دهد. در این بین از آقای وریا غفوری و علی کریمی تشکر می‌کنم که سعی دارند مثل یک بزرگتر به تیم کمک کنند.
سرپرست تیم استقلال در ادامه صحبت های خود درباره این که آیا در رختکن تیم بعد از دیدار با ماشین سازی درگیری رخ داده است گفت: استقلال تیم بزرگی است و هر کس در این تیم می‌خواهد به نحوی به روند موفقیت کمک کند. استقلال قهرمان آسیا شده و در لیگ هم قهرمانی‌هایی به دست آورده است. وظیفه داریم همه به تیم کمک کنیم اما در این بین هر کس باید جایگاه خود را حفظ کند. اتفاقاتی در رختکن رخ داد و امروز میلیچ به خاطر آن اتفاقات عذرخواهی کرد و به تیم برگشت. ما نمی‌خواهیم سرمایه‌هایمان را از دست بدهیم. مطمئنا طی روزهای آینده جلسه‌ای هم با اسماعیلی برگزار می‌کنیم تا او هم بداند جایگاهش کجاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی