۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق استقلال گفت: من در مورد ماجرای استراماچونی قصوری را متوجه باشگاه و مدیران استقلال نمی‌دانم.

به گزارش   خبرورزشی ، فیروز کریمی در خصوص حضورش در رقابت‌های جهانی کشتی در بجنورد اظهار داشت: این مسابقات درست است که زیر نظر فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و مسئولان برگزار شده ولی در اصل میزبان آن باشگاه ما یعنی اترک خراسان شمالی یا همان بجنورد برگزار شده و مسئولان استانی و هیات استان و مسئولان باشگاه تلاش زیادی کردند تا مسابقات به خوبی برگزار شود و فکر می‌کنم رویداد مهمی است که در دنیا بازتاب دارد و برای استان خراسان شمالی که تازه استان شده است اتفاق خوبی است و به فال نیک می‌گیریم.

وی در مورد احتمال بازگشتش به لیگ برتر با وجود تغییرات زیاد روی نیمکت تیم‌ها هم گفت: من ابتدای فصل 3 پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم که نپذیرفتم و در حال حاضر هم 4 تیم لیگ برتری من را می‌خواهند. اگر مسئولان استان و باشگاه اترک به من اجازه جدایی بدهند در نیم فصل دوم در لیگ برتر فعالیت می‌کنم ولی اگر رخصت ندادند همینجا هستم و با افتخار به تیم اترک کمک می‌کنم. اصل برای ما کمک به جوانان و رشد و پرورش آنها است و فرقی نمی‌کند در کجا و در چه سطحی باشد.

سرمربی اسبق استقلال در خصوص اوضاع این روزهای این تیم هم خاطرنشان کرد: من در مورد ماجرای استراماچونی قصوری را متوجه باشگاه و مدیران استقلال نمی‌دانم. اول اینکه استراماچونی فکرش را نمی‌کرد بتواند استقلال را از آن شرایط بد نجات دهد و اینکه استقلال صدرنشین شد هم صدرنشینی واقعی نبود و با یک بازی بیشتر به این رتبه رسیده بود.

کریمی ادامه داد: ممکن است در پرداختی‌ها کمی دیرکرد وجود داشته باشد ولی باشگاه‌های ما و فدراسیون فوتبال ما بد قول نیستند و پول کسی را نمی‌‌خورند. استراماچونی باید به عنوان یک انسان ورزشی روحیه ورزشکاری می‌داشت و می‌دانست قلب 40 میلیون هوادار با این کار او می‌شکند و به احترام آنها کمی صبر می‌کرد. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند این مشکل را برطرف کنند و به خاطر تحریم‌های ظالمانه چنین مشکلاتی ایجاد شده و استراماچونی باید درک می‌کرد.

وی در پایان گفت: به نظرم استقلال دیگر باید بی‌خیال استراماچونی شود و به سراغ یک گزینه دیگر برود چرا که با اتفاقاتی که افتاده دیگر همکاری صلاح نیست. مربیان خوبی وجود دارند که می‌توانند به استقلال بیایند و کمک کنند و به نظرم باشگاه باید به دنبال یک سرمربی جدید باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی