نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم سایپا هفته شانزدهم لیگ برتر را با برتری مقابل ذوب‌آهن پشت سر گذاشت و بعد از مدت‌ها رنگ سه امتیاز را دید.

به گزارش   خبرورزشی ، تیم فوتبال سایپا در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که در این بازی با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

برای تیم سایپا در این بازی خانگی رضا جعفری (3)، روزبه شاه‌علی‌دوست (49) و آرمین سهرابیان (78) گلزنی کردند و دانیال اسماعیلی‌فر هم در دقیقه 50 تنها گل تیم ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

در این دیدار که جواد رحیم‌زاده قضاوت آن را به عهده داشت، محمدرضا سلیمانی و معین عباسیان از تیم سایپا و ارسلان مطهری، هادی محمدی، معراج اسماعیلی، مسعود ابراهیم‌زاده و محمدرضا خلعتبری از تیم ذوب‌آهن با کارت زرد جریمه شدند. ضمن اینکه در دقیقه 90 مسابقه از سوی داور به سود تیم ذوب‌آهن خطای هند پنالتی اعلام شد که نظر داور مسابقه به دنبال مشورت با داور پشت دروازه تغییر کرد و ذوب‌آهنی‌ها صاحب ضربه کرنر شدند.

تیم سایپا در شرایطی موفق به کسب بُرد شد که از هفته سوم و به دنبال پیروزی 3 بر 2 مقابل نساجی، موفق به کسب سه امتیاز در هیچ مسابقه‌ای نشده بود. آنها مقابل ذوب‌آهنی به برتری رسیدند که از چهارشنبه شب و به دنبال جدایی علیرضا منصوریان از این تیم، بدون سرمربی به میدان رفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی