۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از برد مقابل گل‌گهر گفت: ما مثل بازی‌های گذشته دقیقا صاحب چند موقعیت شدیم اما توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد.

مهاجری: با این پیروزی نه به عرش می‌رسیم و نه به فرش به گزارش   خبرورزشی ، محمدرضا مهاجری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: این نتیجه‌ای بود که هفته‌ها منتظرش بودیم و برای آن ایستادگی و مقاومت کردیم. اگر امروز بازی را بردیم حاصل روزهایی بود که هوادار پای این تیم ایستاد. امروز هم پای تیم ما ایستادند. فکر می‌کنم نزدیک دقیقه 80 بود که به حریف گل زدیم و هوادار تا آن زمان از تیم حمایت کرد. امروز هم از دقیقه یک موقعیت‌های خوبی داشتیم اما بازیکنان کمی بی دقت بودند و تمرکز کافی را نداشتند. در بازی با شهر خودرو و پرسپولیس و استقلال تکلیف تیم مشخص است،‌ چون آن‌ها رقیب مستقیم ما نیستند اما ارزش این بازی بیشتر از شش امتیاز بود.

وی افزود: امروز فشار کاذبی روی بچه‌ها بود و خدا را شکر با تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم به گل برسیم. با تمام احترامی که برای تیم حریف قائلم اما آن‌ها با فشردگی بالا و لایه‌های دفاعی با پرسپولیس و سایر تیم‌ها بازی کرد، اما هیچ تیمی به اندازه ما نتوانست لایه‌های دفاعی این تیم را باز کند. ولی از زمانی که گل زدیم کمی تحت فشار قرار گرفتیم که خدا را شکر بچه‌ها روی توپ‌های بلند خوب کار کردند و انگیزه خوبی برای بازی با پرسپولیس گرفتیم تا ان‌شاالله تیم را برای نیم‌فصل دوم ترمیم کنیم. چیز دیگری که امروز مشهود بود،‌ من خیلی اهل گله و شکایت نیستم، اما امروز واقعا دست‌مان روی نیمکت خالی بود. نبود سرلک، علی شجاعی، رضا علیاری و چند بازیکن دیگر برای تیمی مثل ما خیلی سخت است. واقعاً دم بچه‌ها گرم که امروز جور همدیگر را کشیدند. با این برد نه ما به عرش می‌رسیم و نه به فرش اما این پیروزی به ما چسبید.

سرمربی تیم نساجی در ادامه تصریح کرد: درباره تیم امید هم ما امروز علی شجاعی را نداشتیم و مثل اینکه رضا علیاری هم باید برود. به هر حال باید بنشینیم و با سازمان لیگ تعامل کنیم تا در بازی با پرسپولیس ما ضرر نکنیم. چون ما تا الان تمام تعامل را داشتیم. مثلا امروز می‌توانستیم از علی شجاعی استفاده کنیم اما ریسک نکردیم،‌ فقط به خاطر تیم ملی. شجاعی بعد از بازی با شهر خودرو اصلاً با ما نبوده و با تیم ملی تمرین کرده و همان جا هم تحت درمان بوده است. رضا دهقانی هم همینطور، اما دهقانی محبت کرد و آمد اما شجاعی اصلا با ما نبود. ما هم خوشحال می‌شویم تیم امید به المپیک برود و استیلی موفق شود، اما آن‌ها هم شرایط ما را درک کنند. ببینید امروز این پیروزی چه حس خوبی در این مردم ایجاد کرد و نباید آن را دریغ کنیم و امیدوارم این حس ادامه‌دار باشد. به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم موفق باشند.

مهاجری درباره اینکه آیا راه‌ کار و چاره‌ای برای جلوگیری از حضور بازیکنان در تیم امید برای بازی با پرسپولیس دارد؟ گفت: صحبتی در این مورد نشده است و باید با سازمان لیگ رایزنی و تعامل کنیم که نه آن‌ها ضرر کنند و نه ما. به نظرم بهترین راه این است که بازی را لغو کنند. در هر صورت باید یک راه‌کاری در نظر گرفته شود.

وی در مورد تعویض‌های خود در این مسابقه تصریح کرد: الان که بعد از بازی بگویم ما طرح داشتیم و برنامه داشتیم مهم نیست. این مهم است که تعویض‌های ما جواب داد. این به ما اعتماد به نفس می‌دهد. امسال متاسفانه به دلیل بسته بودند دست‌مان نتوانستیم تعویضی کنیم که به ما انرژی بدهد. جا دارد این برد را هم به دو مالک‌مان تبریک بگویم، به صنیعی‌فر که تا الان زحمت کشیده و تا دیروز کنار حدادیان تیم را حمایت کرد و همچنین به حدادیان که الان مالک صد درصد سهام باشگاه است.

سرمربی تیم نساجی در واکنش به سوال  مبنی بر اینکه او در کنفرانس بازی قبل گفت مربی دروازه‌بانان این تیم به دلیل تصادف در بازی حضور ندارد اما این مربی اظهارات او را رد کرد و مشکلات مالی را دلیل غیبتش عنوان کرد، گفت: این کنفرانس برای این بازی است، اما به طور کلی من در زندگی‌ام دروغ نگفته‌ام. شاید خیلی چیزها را نگویم اما سعی کردم دروغ نگویم. با هم صحبت کردیم و گفت تصادف کرده و من هم همین را در کنفرانس مطرح کردم.

مهاجری در مورد شرایط امید سینگ نیز بیان کرد: خیلی بازیکنان دیگر هم امروز روی نیمکت بودند،‌ ما نمی‌خواهیم موردی بحث کنیم. ما با 11 بازیکن بازی را شروع کردیم و شاید در یک بازی هم سینگ مورد نیاز ما باشد. برای سینگ مشکلی پیش آمد و او تقریبا یک ماه رفت و تازه آمده، باید تمرین کند تا به آمادگی برسد.

وی در خصوص عدم تمرکز بازیکنانش در ضربات آخر بیان کرد: شما بگویید چه کار کنیم؟ من اگر می‌توانستم این مشکل را حل می کردم، ان‌شاالله از این به بعد تلاش می‌کنیم این مشکل برطرف شود.

سرمربی تیم نساجی در مورد اینکه قرار است جلسه‌ای با رضا حدادیان مالک باشگاه داشته باشد و آیا این جلسه پس از بازی با پرسپولیس برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: بعد از بازی پرسپولیس دیر است. ما باید با مالک بنشینیم و در مورد قراردادها و بازیکنان صحبت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی