۰
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به انتقاد از عملکرد تیمش در مصاف با فولاد خوزستان پرداخت و از این بازی به‌عنوان بدترین بازی زردپوشان آبادانی در فصل جاری یاد کرد.

اسکوچیچ: از این بازی ناامید شدم به گزارش   خبرورزشی ، دراگان اسکوچیچ پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از کار تیمم راضی نبودم و خیلی بد بازی کردیم. از زمانی که به اینجا آمدم، این بدترین بازی بود که انجام دادیم و مستحق چیزی نبودیم، اما پنالتی فولاد درست نبود. ما بد بازی کردیم و بهانه‌ای برای آن نداریم. ما خوش‌شانس بودیم که این (شانس) را خدا به ما داد، اما به این معنا نیست که داور به این راحتی به حریف پنالتی بدهد. از این بازی ناامید شدم و نمی‌دانم چه بگویم.

وی با اشاره به جدایی چند بازیکن از اردوی صنعت نفت و پیوستن آنها به اردوی تیم امید ایران گفت: روزی بازیکنان امید ما را گرفتند که فیفادی نبود. اگر می‌توانند، دفعه بعد تلاش کنند از من بازیکن بگیرند! بازیکنان ما را گرفتند و در روزی که آنها باید ریکاوری می‌کردند، برای آنها تمرین گذاشتند. نمی‌گویم این موضوع دلیل بد بازی کردن ما بود. امروز بازیکنان، مربی و همه چیز صنعت نفت بد بودند. همچنین افراد دیگری هم بد بودند. واقعاً از این بازی ناامید شدم و به خاطر هواداران، خیلی متأسف و ناراحتم.

«خیلی بد است که آدم پس از این بازی، سرش را بلند کند.»، سرمربی صنعت نفت آبادان ضمن بیان این جمله تصریح کرد: در بازی قبلی در دقایق آخر پیروز شدیم و امروز در دقایق پایانی، دو امتیاز را از دست دادیم. نباید اجازه دهیم در دقایق پایانی بازی که برای ما خیلی حساس است، مانند بچه‌ها در وضعیت حمله تونل باز کنیم. نباید این‌گونه باشد و این موضوع، عدم مسئولیت‌پذیری بازیکنان نشان می‌دهد. وقتی می‌بینید که امتیاز از دست دادید، می‌فهمید که شایسته از دست دادن امتیاز بوده‌اید. من بهانه‌ای ندارم و از این وضعیت خوشحال نیستم.

اسکوچیچ در واکنش به انتقاد یکی از خبرنگاران از سیستم صنعت نفت بیان کرد: این موضوع به سیستم برنمی‌گردد و به بازیکنان مربوط است. در این مسابقه، چهار سیستم را عوض کردیم تا از این شرایط خارج شویم. ما از اوایل مسابقه بد بازی کردیم، اما این سیستم نیست که در زمین بازی می‌کند. بازیکنان بازی می‌کنند. وقتی نتوانید با سه یا چهار مدافع بازی کنید، چه می‌شود؟ من سیستم امروز تیم را آنالیز می‌کنم، اما فکر نکنم نحوه بازی ما به سیستم برگردد.

وی درباره اینکه صنعت نفت بازیکنی روی نیمکت ندارد که به تیم کمک کند، اظهار داشت:‌ ما امتیازاتی را که باید داشته باشیم، داریم. امروز بد بودیم، اما هنوز سه امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر از فولاد داریم. اگر فکر می‌کنید می‌توانیم تمام بازی‌ها را ببریم، باید بگویم که اشتباه می‌کنید و این اتفاق شدنی نیست. باید به این فکر کنیم که چگونه می‌شود بازی کرد.

سرمربی صنعت نفت سپس با عصبانیت به میز نشست خبری ضربه زد و گفت: فولاد از ما بهتر بود و تاکتیک، سیستم و مربی ما بد بود. دیگر چه می‌خواهید بگویید؟

وی در مورد وضعیت جبیره تصریح کرد: جبیره در دیدار قبلی در ترکیب و لیست ما به دلیل مصدومیت حضور نداشت، روز بعد بدون اینکه مصدوم باشد، به اردوی تیم امید رفت. او باید به تمرینات ما برمی‌گشت که این کار را نکرد. وقتی برگشت به او دو روز استراحت دادم. چرا سرمربی تیم امید باید بازیکنی را دعوت کند که بازی نکرده است؟

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اینکه بازیکنی برای جابه‌جایی در خط دفاعی ندارد و همه از سیستم تیم صنعت نفت شناخت دارند، گفت: ما هم از تیم‌های دیگر شناخت داریم. بارسلونا هم می‌داند سیستم رئال مادرید چه چیزی است. فوتبال همین است! ما سال گذشته در همین مقطع از سال چند امتیاز داشتیم؟ امسال چند امتیاز داریم؟ برخی مواقع پیش می‌آید که بد بازی کنیم. ما امروز بد بازی کردیم و شایسته نبودیم.

اسکوچیچ در مورد داوری بازی امروز و اینکه نیمکت فولاد روی تصمیمات داور تأثیرگذار بودند، خاطرنشان کرد: نظرم را درباره پنالتی گفتم که پنالتی نبود و امیدوارم اشتباه کرده باشم، اما چیزی که مهم است این است که تیم من کنترل بازی را در اختیار نداشت. اعتراف می‌کنم مستحق پیروزی نبودیم و خودم از خودم و تیمم انتقاد می‌کنم. با این حال نباختیم و خوش‌شانس هم بودیم.

وی در پایان گفت: من بیشتر به خاطر هواداران ناراحت هستم و واقعاً بد است که بدون دلیل و برای مسائل جزئی امتیاز از دست بدهیم. شاید در چند روز آینده ورق دوباره به سود ما برگردد. هیچ چیزی برای ما ساده نیست. من توقعم بیشتر است و مصیبت‌وار بود که این‌گونه بازی کردیم. ما بازی را باختیم و بد هم بازی کردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی