نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو اعتقاد دارد اگر تنش‌های داوری نبود بازی تیمش مقابل تراکتور تبریز جذاب‌تر می‌شد.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: در مجموع فکر می‌کنم بازی خوب و جذابی بود. امیدوارم تماشاگران هم از بازی لذت برده باشند. از نظر فنی باید بگویم اگر تنش‌های داوری نبود شاید بازی بهتر می‌شد. با این حال داوران تصمیماتی می‌گیرند که بازی را تحت تأثیر قرار می‌دهند و آن چیزی که می‌خواهید را به دست نمی‌آورید.

وی افزود: به تیم تراکتور و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. آن‌ها از ما بهتر بودند. نمی‌خواهم از تیم خودم دفاع کنم. تراکتور بازیکنان خیلی خوبی دارد. تا جایی که توانستیم سعی کردیم از نظر فنی کم نیاوریم، اما همان‌طور که گفتم تصمیمات داور لذت بازی را از ما گرفت. تا قبل از بازی با تراکتور شش پنالتی برای ما نگرفتند. یعنی در مجموع تاکنون هفت پنالتی ما را نگرفته‌اند. ما هم تیم جوان و نوپایی داریم که می‌توانیم بهتر شویم. در نیم‌فصل باید خودمان را تقویت کنیم و چند بازیکن به تیم اضافه شوند تا بهتر شویم و تیم برای نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

سرمربی تیم شهر خودرو در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می‌رسید بازیکنان تیمش نشاط کمتری داشته‌اند، گفت: دلیل این را گفتم که ما در ۱۰، ۱۵ دقیقه ابتدایی خوب پاسکاری کردیم و در زمین حریف بودیم. خوب بازی می‌کردیم، اما داوران تصمیماتی گرفتند که تیم ما را عصبی کرد و تمرکزمان را از دست دادیم. بازیکن حریف گونه بازیکن ما را با آرنج شکست و مجبور شدیم او را تعویض کنیم. نمی‌گویم داور کارت زرد بدهد، اما حتی خطا هم نگرفت. وقتی بازیکن می‌رود بالای سر بازیکن مصدوم و می‌بیند گونه هم‌تیمی‌اش شکسته و داور حتی خطا هم نگرفته است، عصبی می‌شود. ما تیمی نیستیم که به داوری اعتراض کنیم و کارت مُفت بگیریم. تمرکز ما روی مسائل فنی است، نه حاشیه‌ای، اما داوران در بازی امروز تیم ما را عصبی کردند. داور تمرکز خوبی در بازی نداشت و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. باید ببینیم کارشناسان داوری چه می‌گویند، اما از نظر فوتبالی باید بگویم روز خوبی نبود. امروز نتوانستیم به دلیل مسائل غیرفنی خودمان را پیدا کنیم و فوتبال خوبی بازی نکردیم.

گل‌محمدی در واکنش به این مسئله که به نظر می‌رسد تراکتور آن‌ها را غافلگیر کرده است، اظهار داشت: من گفتم که تراکتور بازیکنان خوبی دارد و آن‌ها در بازی‌های قبلی هم پیشرفت خوبی داشته‌اند.

وی درباره اینکه چرا تیمش عصبی بازی می‌کرد، گفت: از زمانی که بازیکن حریف به عمد با آرنج به گونه بازیکن ما زد و آن را شکست، بازیکنان ما عصبانی شدند. ما از دقایق ابتدایی بازی عصبی نبودیم. عصبانیت بیشتر به دلیل داوری بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی