نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنانم مقابل شهر خودرو جانفشانی کردند، تیمی را بردیم که خیلی‌ها از آن امتیاز نگرفتند.

به گزارش خبرورزشی، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی با شهرخودرو اظهار داشت: همانطور که دیروز اشاره کردم بازی تاکتیکی و سختی داشتیم. با نتایج ۲ سال اخیر مشخص بود بازی سختی داشتیم، ولی تیم ما خیلی بهتر بازی کرد و دست تک تک بازیکنان را می‌فشارم که جانفشانی کردند. امیدوارم این روند برای ما ادامه داشته باشد. از هواداران هم تشکر می‌کنم که خیلی خوب ما را حمایت کردند.

الهامی با اشاره به غیبت برخی بازیکنان روی نیمکت این تیم گفت: امروز هر چند نیمکتمان خالی بود و دیدید که حتی میمبلا نمی‌توانست راه برود، اما بازی مهمی را بردیم. ما به جز او کلا ۱۵ بازیکن داشتیم، اما تیمی را بردیم که خیلی از تیم‌ها نتوانستند از این تیم امتیاز بگیرند.

وی ادامه داد: میمبلا و سوگتیا مصدوم بودند و فورچونه در شرایط بازی نیست، اما امروز مرد و مردانه جنگیدند. تیم واقعی که روز گذشته گفتم همین تیم امروز بود و هواداران هم خیلی از تیم حمایت کردند. البته شهرخودرو تیم خوبی است و چیزی از ارزش‌های آن‌ها کم نمی‌شود. برای برادر خودم گل‌محمدی هم آرزوی موفقیت دارم. کیفیت فوتبال ما خیلی می‌تواند بهتر از این باشد و پتانسلی تیم ما هنوز مشخص نیست و باید زمان بگذرد تا به تیم واقعی تبدیل شویم.

مربی تراکتور در خصوص اینکه این تیم انگیزه زیادی داشت و چقدر روی مباحث روانی این تیم کار شده است گفت: امروز تراکتور به معنای واقعی تیم بود. کادر فنی که به تیم اضافه شده کیفیت ما را بالا برده. حاج صفی هم امروز با رفتارهایش نشان داد که چقدر دوستی در تیم ما بیشتر شده و بازیکنان دیگر هم نشان دادند لایق جایگاه‌های بهتری هستند. در جایی که بازی از دست ما در رفت هواداران خیلی خوب ما را برگرداندند و حمایتمان کردند. ما می‌توانیم برای هر تیمی حریف سرسختی باشیم، اما هنوز خیلی راه مانده تا به جایگاه قهرمانی برسیم.

الهامی در خصوص اینکه شناختش از شهرخودرو چقدر در این برد تاثیر داشت گفت: هم من از گل‌محمدی شناخت داشتم و هم او از ما، ولی ما در ۲-۳ روز گذشته همه چیز را به بازیکنان گفتیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم، خوشبختانه درست در زمان‌هایی گل زدیم که تیم نیاز داشت.

وی در خصوص اینکه چرا از بازیکنان خارجی به جز در دقایق آخر استفاده نکرد گفت: میمبلا قبل از بازی ۲ بار فیزیوتراپی کرده بود و اگر نیاز بود از او استفاده می‌کردیم. او از فیزیوتراپی مستقیم به استادیوم آمد و این نشان می‌دهد که وی یک بازیکن حرفه‌ای است. ما در بازی با پیکان شرایط سختی داریم، چون اجازه هیچ ریسکی نداریم. کاری هم به تیم‌های دیگر نداریم و اگر یکدل باشیم هیچ تیمی در ایران به اندازه تراکتور پتانسیل ندارد.

مربی تراکتور در خصوص اینکه آیا با دستور وی اسدی در نقاط مختلف بازی می‌کرد، گفت: بله، هم اسدی و هم اشکان این شرایط را داشتند و به خط حمله اضافه می‌شدند.. البته ما هنوز در حملات دچار مشکل هستیم، ولی چون خیلی کار نکردیم هیچ جوابی ندارم.

الهامی در خصوص اینکه آیا قرار است در نیم فصل دوم سرمربی باشد یا مربی گفت: افرادی که به جمع ما در کادر اضافه شدند همبازی و همدوره خودم بودند. جودکی از ماشین سازی به تیم ما آمد و مرادی را هم خودم به کادر اضاف کردم. من بچه خود اینجا (تبریز هستم) و دوست دارم تا زمانی که این امانت در دست من است به نحو احسن از آن مراقبت کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی