۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: با شرایطی که پیش آمد و با فضایی که بین استراماچونی و مدیران باشگاه ایجاد شد، او باز نگردد بهتر است.

به گزارش   خبرورزشی ، فرشاد فلاحت زاده گفت: با این وضعیتی که پیش آمده و با رفتاری که استراماچونی در این چند روز داشت و هر روز یک بهانه جدید می‌آورد، اصلاً نیاید بهتر است. رفتار او به من که پیشکسوت این تیم هستم بر خورد چون انتظار نداشتم بعد از نتایج خوبی که گرفت و محبوبیتی که بین هواداران کسب کرد، اینطور با احساسات و شخصیت ما بازی کند.

مدافع پیشین آبی‌ها گفت: استقلال تیم کوچکی نیست و خیلی از مربیان بزرگ برای نشستن روی نیمکت این تیم باید در نوبت بایستند. این را کتمان نمی‌کنیم که استراماچونی در این تیم خیلی خوب کار کرد و بابت اتفاقات فنی خوبی که رقم زد از او تشکر می‌کنیم. اما استراماچونی این حق را نداشت و ندارد که این همه روز ما را سرِکار بگذارد. بهتر بود بعد از آنکه پولش را گرفت مردانه می گفت قصد بازگشت ندارم.

فلاحت زاده تصریح کرد: استقلال نمی‌تواند بیشتر از این پای استراماچونی بایستد و باید هرچه سریعتر تکلیف نیمکت مشخص شود تا تیم وارد بازار نقل و انتقالات شود.

وی خاطرنشان ساخت: از نظر من بهترین گزینه ایرانی قلعه نویی است. اما او مربی سپاهان است و در این وضعیت نمی‌تواند آن تیم را رها کند. بعد از قلعه نویی بهترین گزینه فرهاد مجیدی است که فکر می‌کنم گزینه‌ای جدی برای این منظور است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: باید مجیدی را به عنوان سرمربی معرفی کرد و هواداران و هیات مدیره از او حمایت کنند. حتی اگر در این فصل نتایج خوبی هم نگیرد اما باز هم باید از او حمایت شود تا در آینده‌ای نزدیک صاحب یک مربی خوب و ششدانگ شویم که از خانواده خود استقلال هست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی