نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۱
یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
۱ |
۵
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

* ارسالی از محمود فخرالحاج

آن‌هایی که از ابتدای انتشار روزنامه خبرورزشی اعضای ثابت و ماهر و کاربلد تحریریه‌اش را می‌شناسند هرگز نمی‌توانند انگ طرفداری از یک تیم به‌خصوص را به آن‌ها نسبت دهند. اگر برای مدتی اقتضای اخبار می‌بایست در مورد اوضاع پرسپولیس و قرمزها باشد، خبرورزشی سعی کرده آن را به‌صورت اختصاصی دنبال کند و خبرهای موثق و به دور از شایعه و دروغ را به هواداران آن تیم تقدیم کند. اگر اوضاع استقلال و آبی‌ها مثل همین دو سه هفته گذشته باشد، خبرورزشی سعی کرده که آن را به‌صورت اختصاصی و برای اطلاع‌رسانی هواداران آبی دنبال کند و خبرهای موثق و به دور از شایعه‌پراکنی را به آن‌ها تقدیم کند.

حال شاید در حین طولانی شدن برخی خبرها و تیترها، گاه‌گداری خوانندگان متمایل و طرفدار پرسپولیس از این اوضاع روزنامه خبرورزشی خوششان نیامده و به تنگ آمده‌اند و گاهی با تندی این روزنامه قدیمی و دوست‌داشتنی را متهم به طرفداری و همراهی با آبی‌ها و استقلالی‌ها کرده‌اند که این هرگز نمی‌تواند موجب این شود که بله حتما خبرورزشی و اعضایش همگی استقلالی هستند. و درست برعکس این اتفاقات هم در مورد آبی‌ها افتاده که گاهی از تیترها و روی جلدهای تمام قرمز روزنامه خبرورزشی به تنگ آمده‌اند و آن را مورد حملات تند و گاهی توهین‌آمیز خود قرار داده باشند و خبرورزشی و اعضایش را متهم به طرفداری و حمایت از پرسپولیس کرده باشند که این هم هرگز نمی‌تواند موجب این شود که خبرورزشی و اعضایش همگی پرسپولیسی هستند و قرمز.

هر چند که این یک امر کاملا طبیعی است که سردبیر یا هر کدام از اعضای تحریریه و ورزشی‌نویسان هر نشریه‌ای طرفدار یکی از دو تیم پایتخت باشند و این هرگز بد یا خطا نیست و هر کدام از این اعضا هم بنا به اقتضای خبرها و رویدادهای هر روز و پیشنهاد سردبیر دست به قلم می‌شوند و مطالب و یادداشت‌های خود را به رشته تحریر درمی‌آورند. گاهی این یادداشت ها شاید به مذاق خوانندگان آبی‌دوست خوش نیاید و گاهی هم به مذاق خوانندگان قرمز دوست... و این هرگز نمی‌تواند باعث به‌وجود آمدن توهین‌ها و یا حملات بد از سوی هر کدام از طرفداران دو تیم در مورد روزنامه خبرورزشی باشد.

مهمترین دلیل دوام و استقامت روزنامه کاغذی خبرورزشی که توانسته در این وانفسای سخت و پرفشار مشکلات اقتصادی همچنان پابرجا باقی بماند همین اعتماد و اعتقاد خوانندگان پروپا قرص و قدیمی و دوست‌دار این نشریه است و اگر روزی روزگاری قرار بر حمایت و طرفداری علنی و به دور از هیچ ملاحظه‌کاری از سوی این روزنامه بر یکی از دو تیم آبی و قرمز پایتخت باشد، مطمئن باشید که این نشریه هم به جرگه تمامی نشریاتی خواهد پیوست که دیگر امروز هیچ اسمی از آن‌ها نیست و کمتر کسی از آن‌ها یادی می‌کند.

در پایان این مطلب یاد و خاطره بینان‌گذار این نشریه مرحوم ناصر احمدپور و دوستان دیگر از جمله عباس عبدالملکی و... را زنده نگه می‌داریم و برای شادی روح‌شان فاتحه‌ای نثارشان می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهندس ارجمند US ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    جناب آقای فخرالحاج با سلام و عرض ادب و ارادت تصادفاً این پست شما را دیده به دقت خواندم و دچار حیرت شدم.با قلم شما سال های سال آشنایی دارم و اینکه شاید جزء 10 استقلالی اول کشور باشید.و اینکه در زمانی این پست را نوشته اید که ماجرای استراماچونی صدر اخبار ورزشی بوده و در نهایت آقای هژبری به صراحت از انتشار و یا عدم انتشار مطالب جهت منافع استقلال پرده برداشته اقرار صریح نمودند.حال در همین ایام شما نیز که همچون سردبیر وقت به آشکار شدن رابطهء خبرورزشی و استقلال پی برده اید دست به قلم شده این تطهیر نامه را نوشتید.در باره استقلالی بودن و یا پرسپولیسی بودن خبرورزشی چیزی نمیگویم و به شعور خود و شما توهین نمیکنم چرا که میدانم و میدانید که خبرورزشی بازوی رسانه ای استقلال است که در پشت نقاب بیطرفی سال هاست به استقلال خدمات شگرف کرده و میکند و توضیح آقای هژبری دقیقاً برای حفظ همین سنگر منتشر شد.جناب فخرالحاج شما هنوز روزانه پستی اختصاصی برای خبرورزشی در آوای بلو منتشر میکنید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی