نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرچه شاگردان یحیی در شهرخودرو فصل گذشته روزگار خوشی در لیگ برتر سپری کردند، اما با روی کار آمدن مالک جدید و به تبع آن قطع شدن دست حمایتی شهرداری مشهد از سر این تیم شرایط نماینده مشهد در لیگ برتر و آسیا دشوارتر از قبل شد.

خبرورزشی/ مسعود حکم‌آبادی؛ مشهدی‌ها که در ۵ بازی آخر خود نتایج خوبی ثبت نکرده‌اند و فقط یک برد مقابل تیم بحران‌زده پیکان به دست آورده‌اند حالا در حالی آماده پیکار در کارزار آسیایی می‌شوند که نه از نظر مالی و نه فنی شرایط مناسبی ندارند. آن‌ها احتمالاً در بازار نقل‌وانتقالات نیم‌فصل قافیه حفظ بازیکنان خوب‌شان را به تیم‌های متمول خواهند باخت و این اصلاً نشانه مناسبی برای نماینده ایران در آسیا نیست.
در کنار این‌ها با اختلافات کالدرون با پرسپولیس و جدایی ویلموتس از تیم ملی، مثل همیشه رسانه‌ها نام «یحیی گل‌محمدی» را به عنوان گزینه‌های جانشینی این مربیان مطرح کردند و حمیداوی مالک باشگاه مشهدی هم اعلام کرد سرمربی‌اش را فقط به تیم ملی خواهد داد نه هیچ تیم دیگری!
کنار گذاشتن روح‌ا... باقری گرانقیمت، نیمکت‌نشینی گاه و بی‌گاه سروش رفیعی و حالا شایعه داغ حضور امید عالیشاه در لیست خرید این تیم بازار اخبار و حواشی را اطراف تیم مدعی مشهد زیاد کرده و باعث شده تیم گل‌محمدی از مسیر خود که تکرار بالانشینی و آسیایی شدن بوده، دور شود.
مسئولان تیم مشهدی و البته شهر مشهد اگر می‌خواهند حضور آبرومندی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند باید از همین الان کمر همت برای جمع کردن اعتراضات اطراف تیم‌شان ببندند؛ چه اینکه سرمربی آرام آن‌ها تاکنون بار‌ها نسبت به این اتفاقات هشدار داده است. اعتراضات گل‌محمدی از نبود جای تمرین مناسب به نبود یک گرمکن ساده رسیده و گفته تیمش از کمترین امکانات یک تیم معمولی هم محروم است چه برسد به اینکه قرار باشد در آسیا برای ایران و مشهد نمایندگی کند.
گرچه با تمام این تفاسیر مشهدی‌ها خوشحالند از اینکه برای اولین‌بار در آسیا نماینده دارند، اما فراموش نکنید حضور ایران در آسیا با افتخارات متعددی همراه بوده که باید در تاریخ حفظ شود، بنابراین فدراسیون فوتبال هر تدبیری که برای حضور قدرتمند دیگر نمایندگان ایران در آسیا می‌اندیشد برای شهرخودرو هم داشته باشد تا نماینده کم‌تجربه مشهد در آسیا حتی اگر قرار به حضور کوتاه‌مدتش باشد حتماً به آبرومندترین شکل ممکن پا به رقابت‌های آسیایی بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی