۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال به خبرورزشی گفت: امیدوارم ماجرای استراماچونی برای مدیران بعدی فوتبال تجربه‌ای باشد تا اگر مربی اروپایی گرفتند، فکر نکنند با مربی کروات یا برخی مربیان خودمان طرف هستند.

به گزارش   خبرورزشی ، علی موسوی در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: تفاوت استقلال قبل و بعد از استراماچونی بر کسی پوشیده نیست. این تفاوت در شیوه بازی استقلال با سایر تیم‌های کشور را همه به خوبی احساس می‌کردند. من قصد تعریف بیخودی از استراماچونی یا فرد دیگری را ندارم، ولی مشخص بود پشت فوتبال استقلال، سواد وجود دارد و این تیم با سواد و حساب شده فوتبال بازی می‌کرد. توانایی یک مربی را می‌توان احساس کرد. شما سبک بازی مهدی قائدی را با ۶ ماه قبل مقایسه کنید؛ یاد دادن ۲، ۳ نکته به مهدی کافی بود تا سبک حرکت و ضربه زدن این مهاجم به توپ دچار تغییرات بزرگی شود. الان با جدایی استراماچونی باید به دنبال مربی باسوادتر بود و از نظر من انتخاب مربی داخلی، بازگشت به قبل است و هوادار را آرام نمی‌کند.
موسوی درخصوص احتمال سرمربیگری فرهاد مجیدی گفت: این‌طور که خبر دارم، فرهاد انصراف داده است. هر کس می‌خواهد جای استراماچونی را بگیرد، باید مثل او کاربلد، باانگیزه، باسواد، خوش‌تیپ و... باشد. بازیکنان باید جانشین استراماچونی را باور داشته باشند. وقتی مربی را قبول داشته باشند، از او کار یاد می‌گیرند و به خواسته‌هایش توجه لازم را می‌کنند.
از مهاجم اسبق استقلال پرسیدیم چرا مربیگری نمی‌کند که در جواب گفت: من در ایران و تیم ملی با مربیان خوب زیادی کار کردم. در آلمان با کریستوف دام، برتی فوگتس، شوماخر، رودی فولر، کرانکل و... کار کردم. اگر از هر کدام چند نکته آموخته باشم، خوب است، اما برای ورود به کار رسمی در فوتبال خودمان، کارم سخت بوده و هست. شاید روابط عمومی خوبی ندارم تا با مدیران یا سرمربیان ارتباط بگیرم و سر کار بروم. به هر حال از این شرایط خودم ناراضی نیستم و زندگی‌ام را می‌کنم.
موسوی در پایان درباره جدایی استراماچونی از استقلال گفت: فکر کنم پاییز با خود خبرورزشی صحبت کردم و گفتم استراماچونی اروپایی است نه از آن مدل مربیان کروات یا بوسنیایی، بلکه مثل ایتالیایی‌ها، آلمانی‌ها و... که از دروغ بیزار هستند، از اینکه احساس کنند به آن‌ها وعده پوچ داده می‌شود، به هم می‌ریزند و نباید کاری کنند که استراماچونی عصبی شود. برای آن‌ها اصول‌شان خیلی مهم است. با هر شرایطی کار نمی‌کنند. تحت هر شرایط به حفظ موقعیت خود فکر نمی‌کنند و یک دفعه ول می‌کنند و می‌روند و دیدیم که او تا یک جایی تحمل کرد و ناگهان ول کرد و رفت. امیدوارم این برای مدیران بعدی فوتبال تجربه‌ای باشد تا اگر مربی اروپایی گرفتند، فکر نکنند با مربی کروات یا برخی مربیان خودمان طرف هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی