نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه قطری «الرایه» در ادامه انتقاداتش از مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم العربی، این بازیکن ایرانی را در زمره بازیکنان دردسرساز لیگ قطر قرار داد!

به گزارش خبرورزشی، روزنامه «الرایه» قطر که در روز‌های گذشته انتقاداتی را از مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ایرانی تیم العربی قطر انجام داده بود، در شماره امروز خود هم از وی به عنوان یکی از بازیکنان بی کیفیت یاد کرد که باید از لیگ قطر بروند!

این روزنامه گزارشش را به بازیکنان خارجی لیگ قطر و کیفیت آن‌ها اختصاص داده است. الرایه نوشت: «البته ما درباره تمام بازیکنان خارجی صحبت نمی‌کنیم بلکه در مورد برخی از آن‌ها به طور خاص کسانی که چیزی جز دردسر و معضل نیستند {...} در اینجا مثال‌های خاصی آورده شده است. برای اینکه تصویر واضحتر شود، اجازه بدهید بپرسیم برای مثال چه چیز خاصی توسط مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ایرانی تیم العربی ارائه شده است؟ آیا او در سطح ایده‌آل و جاه‌طلبانه است؟ بر چه اساسی بعد از کنار گذاشتن او از تیم السد با این بازیکن قرارداد امضا شد؟

همچنین درباره شین لری بازیکن استرالیایی تیم الاهلی و اینکه آیا او واقعا از کدام بازیکن قطری بالاتر است؟ یا بیارسون بازیکن ایسلندی؟»

در ادامه این گزارش به بازیکنان دیگر خارجی شاغل در لیگ قطر از جمله مبارک بوصوفه بازیکن مراکشی یا یونگ جئونگ بازیکن کره‌ای تیم السد اشاره شده که نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند.

این انتقادات از پورعلی‌گنجی در حالی مطرح می‌شود که امیر هاشمی مقدم مدیر برنامه این بازیکن اعلام کرده هیچ بحثی برای جدایی پورعلی‌گنجی از العربی نبوده و وی قطعا در این تیم می‌ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی