۰
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه متمول الدحیل به همکاری طولانی مدت خود با برند بوردا بلژیک پایان داد تا قراردادی وسوسه کننده با شرکت مطرح آلمانی برای ACL2020 ببندد.

به گزارش خبرورزشی، نزدیک به یک دهه از همکاری باشگاه الدحیل با شرکت بوردا بلژیک به عنوان اسپانر البسه این تیم می گذرد، قراردادی که سود چندانی برای تیم متمول دوحه نداشت تا سران این باشگاه در فکر همکاری با برندی جدید و مطرح تر برای رسیدن به خواسته های مالی و پشتیبانی خود باشند.

در شرایطی که ورود ستاره های سرشناس به لیگ ستارگان به خصوص اردوی الدحیل سرعت بیشتری به خود گرفته که آخرین نمونه آن مانژوکیچ کروات و پیش از آن مهدی بن عطیه مراکشی بود، بلافاصله شرکت پوما آلمان برای عقد قرارداد با الدحیل اعلام آمادگی کرد تا بعد از السد با دومین نماینده آسیایی قطری ها نیز قراردادی وسوسه کننده به امضا برساند.

بنا به اعلام رسمی باشگاه الدحیل از ابتدای سال 2020 اعضای این تیم در تمامی رقابت های داخلی و آسیایی با البسه تولیدی شرکت پوما به میدان خواهند رفت تا جایی که این شرکت از کیت اول و دوم صدرنشین لیگ ستارگان نیز رونمایی شد، لباس هایی که الدحیل قرار است در ACL2020 و در مصاف با پرسپولیس ایران از آن بهره ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی