۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جانشین ویلموتس که تیم ملی را به این روز انداخت چه کسی است؟ تاج که نتوانست این موضوع را حل و فصل کند اما ظاهرا از دیگ تصمیم‌سازان فعلی که خودشان هم مستأصل شده‌اند بیشتر برانکو ایوانکوویچ، بخار خاضی بلند نمی‌شود.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ وقتی کارلوس کی‌روش در آخرین شب حضورش در ایران، با چشمانی اشکبار؛ تک و تنها در فرودگاه نشست و با چند تن از دوستانش خداحافظی کرد، شاید خیلی ها گمان می‌کردند جانشینش از او از بهتر است.

ویلموتس هم اما بی‌تردید به اختیار خودش به ایران نیامد و سرمربی تیم ملی ما نشد. این سلیقه فدراسیون فوتبال بود که برای حضور چنین مربی بی‌انگیزه، ضعیف به لحاظ فنی و ضعیف‌تر در بحث مدیریتی وارد مذاکره شد و همه جوره او را تایید کرد.

ویلموتس، تیم ملی موفق ایران در فوتبال آسیا که متخصص صعودهای بی‌درسر و غرورآفرین به جام جهانی بود را به این روز انداخت. تیمی که همه ما را مقابل بحرین و عراق شرمنده کرد و صعودش به جام جهانی در همین مراحل اولیه به مخاطره افتاد.

استعفای آقای تاج که نتوانست در روزهایی که رئیس فدراسیون فوتبال بود، مسئله ویلموتس را حل و جانشین شایسته‌ای برای او انتخاب کند اما این بحث را گسترده‌تر خواهد کرد. این فدراسیون بلاتکلیف که حالا نه رئیس دارد، نه اعضای هیئت رئیسه که در بزنگاه های سخت و دشوار بتوانند تصمیم‌ساز باشند، تیم ملی ایران را هر چه بیشتر در تنگنا قرار می‌دهد.

جانشین ویلموتس که تیم ملی را به این روز انداخت چه کسی است؟ تاج که نتوانست این موضوع را حل و فصل کند اما ظاهرا از دیگ تصمیم‌سازان فعلی که خودشان هم مستأصل شده‌اند بیشتر از برانکو ایوانکوویچ، بخار خاصی بلند نمی‌شود. تازه همین برانکو هم در مناقشه با باشگاه پرسپولیس هنوز به توافق نرسید و هر گونه بازگشت به ایران را منوط به دریافت پولش می‌داند.

در این اوضاع بلبشو اما توقع این که تکلیف تیم ملی مشخص شود انتظار زیادی نیست. فقط بدبختی ماجرا این است وقتی افدراسیون رئیس هم داشت، این داستان به سرانجام نرسید؛ وای به حال این که اعضای هیئیت رئیسه برای تعیین تکلیف به دستگاه ورزش کشور مراجعه می‌کنند. ترسمان از این است که دوباره به دام همان خرد جمعی معروف بیفتیم و وضعیت تیم ملی را بدتر از این کنیم. طلوع که نکریم، امیدواریم در یک غروب دلگیر و ناامید کننده دست و پا نزنیم!

روزهای عجیبی را سپری می‌کنیم و از این همه بلاتکلیفی، هیچ دل خوشی نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی