۰
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌ها اعلام کرد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت تکلیف چند پرونده مفتوحه در این کمیته را مشخص کرد که آرای صادره به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت جلال هاشمی از باشگاه ذوب آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۱۵ هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را نسبت به مبلغ ۱۰ میلیون ریال قابل رسیدگی نمی داند. (این رای قطعی است)

* بر اساس رای صادره شده در پرونده شکایت مسعود حق جو از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۱۷ میلیون و ۸۷۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پی شکایت یوسف وکیا از باشگاه نفت و مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۵ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال از دعوای خواهان را رد کرد.

* در پرونده شکایت میلاد ابطحی از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۰۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۱۲ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت مابقی مبلغ مورد درخواست را با توجه به عدم استحقاق خواهان رد کرد.

* با توجه به شکایت محمدرضا نجفی از باشگاه ایرانجوان بوشهر، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ ۳۱۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ ۶ میلیون و ۸۶۷ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی